ff kletsen

Hai,
Iemand achter de pc??
Ben aan het werk (nou ja aan werk hihihi), het is erg rustig.
Ik dacht als er iemand achter de pc zit en ff wil kletsen....

groetjes

Ja, alles gaat goed. Alleen is de kamer van Laura 29 graden (die ligt nu dus op ons bed) en krijg ik het daar maar niet kouder. We liggen ongeveer 5 kilometer beneden Basel!

Maar ja, alleen maar industrie hier, dus ook niet leuk wandelen morgen (we liggen weer eens stil met de hoofdmotor).

Alles goed op je werk of is het rustig vanavond?

gr. Ilona

Jeetje 29 graden dat is wel erg warm pffff. Bij ons in huis blijft de warmte ook erg lang hangen.
Bij mij op het werk is het hollen of stilstaan. Als het rustig is dan gaat het goed met de gezondheid van de mensen hihihi. Ik werk op de meldkamer van de ambulance dienst, dus meldingen van huisarts, ziekenhuizen en 112 meldingen komen hier binnen.
En nu heeft niemand ons nodig, gelukkig maar! (maar de avond duurt wel lang zo)_

Ja, wel dubbel he, als je wilt dat de avond een beetje rap gaat, moeten er dus een paar mensen iets krijgen. Is voor die mensen ook niet leuk, maar ik weet nog van mijn tijd op chirurgie dat ik beter in mijn element was als er een paar goed vieze wonden waren met een intensieve verzorging en een paar mensen slecht lagen. Dan was mijn dag zo om, had ik alleen maar opnames voor kleine operaties en een paar ontslagen, dan kroop de dag voort. Maar ja, je vindt geen vrijwilligers om de dag wat drukker te maken, gelukkig niet. Nou ja, het is goed om te weten dat je in een gezonde regio woont!

gr. Ilona

kunnen jullie dagelijks van boord? Om lekker te wandelen of even boodschap te halen of zo. En kun je je een beetje vermaken als je niet van boord kunt en Laura slaapt?

Ik weet al drie jaar niet beter dan dat mijn wereld erg klein is. Ik heb ook al meer dan een jaar geen dekwerkzaamheden gedaan en ik kan amper van boord omdat we een tanker hebben. Daar waar we laden en lossen, moet je aan boord blijven en zijn de terreinen afgeschermd ivm terrorismedreiging (lang leve 9-11). Eerst mocht ik niet aan dek  werken ivm zwangerschap (giftige dampen) en nu niet omdat Laura er is en ik in de buurt moet blijven.

gr. Ilona

Terug
Bovenaan