ff kletsen

Hoe gaat het met Laura en drinken? Ik dacht dat ik gelezen had dat het nog niet zo goed ging maar fruit en groenten er wel in gaat.
Bij Evi alle variaties fruit al geprobeerd, vers of uit een potje, met en zonder liga ze hoeft het niet. Ze spuugt het gelijk weer uit inclusief spetters hihihi. Gelukkig gaat het drinken weer beter, ze zit nog wel op 5 voedingen. Want  voor 4 voedingen drinkt ze dan nog te weinig.
Ik heb ze het weekend voor het eerst zo een stukje liga gegeven, daar werd aardig aan gesabbeld en bij gesmakt hihihi

groetjes

De flessen gaan beroerd. Op dit moment drinkt Laura 3 flessen  op een dag met moeite leeg. Fruithap gaat zozo en de groentehap gaat goed (een heel potje per avond). 's Avonds krijgt ze Rijstebloem met vanillesmaak, dat gaat erin als koek en vanmorgen heb ik dat maar weer gedaan, zodat ze meer dan 100 cc dronk. Tussendoor heeft ze een flesje met sap in de buurt als ze in de stoel zit, zodat ze wat kan pakken als ze wil. Klinkt raar, maar ze pakt de sap zelf en zet hem ook zelf weer naast zich neer. Verbazingwekkend is, dat ze al weet dat ze de fles omhoog moet houden. Die fles mag ik niet vasthouden en ik mag er ook niet mee helpen, maar dat gedrag vertoond ze alleen bij dat ene flesje en niet bij de andere flessen (het verschil is, dat dat flesje een kleintje is en de flessen voor de melk zijn grote).

Ik vind het erg grappig dat ze zo'n eigen willetje heeft en dat ik me daar maar aan aan moet passen van haar (helaas ben ik een echte mama en doe ik dat niet altijd). Jammer vind ik dat het eten zo moeizaam blijft gaan, hoewel ze vandaag op onze eigen weegschaal ongeveer 6,5 kilo was, maar dat mag ook wel. Eindelijk haalt ze de anderen in en is ze niet meer een kleintje voor haar leeftijd.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan