ff kletsen

cass85

New member
Hey Dames,

Door alle drukte ben ik de laatste tijd vergeten hier te kijken, maar blijkbaar wordt er nog steeds niet veel verteld.

Met mijn meiden gaat hier alles goed. De tijd gaat snel. Evy wordt over drie maanden drie, Lisa is een geworden...pfff.

Evy was dus al een hele tijd zindelijk begint ze me nu snachts allemaal in bed te plassen, we hebben het idee dat dat komt omdat ze de laatste tijd allemaal laat naar bed is gegaan, en nu weer op tijd in bed ligt.
Verder gaat ze goed vooruit. Ze maakt al moeilijke puzzels, en doet blijkbaar al dingen die kinderen pas met vier jaar kunnen.
Ze is wel de laatste tijd een kattenkop. Luistert niet en doet waar ze zelf zin in. Af en toe heb ik zin om haar achter het behang te plakken.

Lisa krijgt nu kiezen en heeft er erg last van. Ben benieuwd hoeveel er doorkomen.
Ze kruipt het hele huis door en klimt de trap op. In lopen heeft ze nog niet zoveel zin.

Vrijdag gaat mijn broertje trouwen. Ben erg benieuwd.

En binnenkort twee weken naar Tenerife!!! Ik weet alleen niet goed wat ik voor de meiden mee moet nemen in het vliegtuig qua speelgoed. Heeft iemand een tip?

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes,
Cassandra
 
Moet eerlijk zeggen dat ik een van de schuldige ben die weinig tot niets post hier.

Wat lekker zeg tenarife.. Ik zou iets van boekjes tekenspul ofzo meenemen.

Hier alles goed Ethan is ook z'n draakje krijg heel vaak reacties al zuchtend "oké mama"
En meneer weet heel goed dat ik in de laatste loodjes loop van de zwangerschap want neem vaak genoeg een loopje met me
 
inderdaad, bijna alles gaat via facebook.
fijn dat het goed gaat bij jullie.
hier een kleine driftkikker die nu begint met zindelijkheid, ze heeft praatjes voor 10 en zingt de hele dag door, maar zit ook veel in de gang omdat ze als ze haar zin niet krijg gewoon een knal geeft.
 
Hoi Allemaal,
Ik ben nieuw hier.
Mijn naam is Jessica en ben de trotse moeder van Sanne geboren op 31 maart 2011. Dus net op de valreep een maart 2011 kindje.

Ik ben opzoek naar moeders die in de zelfde fase zitten met hun kinderen als ik.

Sanne zit op de Peuterspeelzaal en op Gym maar helaas kan ik daar geen leuke aansluiting vinden met ouders.
Mijn vriendinnen hebben allemaal al veel oudere kinderen daar kan ik ook niet veel aansluiting vinden.

Wij zitten nu in de fase van het zindelijk maken en ze slaapt nu net drie weken op een grote meiden bed.
Ze slaapt alleen slecht, niet door het bed maar omdat ze zo verschrikkelijk droomt elke keer.

Heeft iemand hier ervaring mee? met kinderen die verschrikkelijk dromen?

Verder lukt het zindelijkheid redelijk alleen het poepen niet zo... maar ooit gaat dat ook vast goed komen.

Ik hoop dat ik wat respons krijg.

Groetjes,
Jessica
 
Hoi Jessica,

Dit forum is niet meer zo actief. Je zult hier denk ik weinig respons meer krijgen.

Ik heb gelukkig geen ervaring met slechte slapers, maar ik kan me indenken dat het erg vervelend is voor haar en voor jullie. Sterkte ermee!

Groetjes
Ingrid
 
Mocht je facebook hebben, daar zitten de meeste van deze groep inmiddels. Daar wordt bijna dagelijks wel wat neer gezet. Ik vind het wel jammer dat er hier zo weinig neer gezet wordt.

Dromen doet mijn zoontje ook behoorlijk. Hij praat en kreunt ook veel in zijn slaap. Ze moeten ook wel heel veel verwerken. Ik heb wel het beetje hetzelfde probleem. De moeders op de peuterspeelzaal zijn niet echt mijn soort moeders. Dat waren ze vroeger al niet. 1 van mijn vriendinnen heeft een zoontje dat 3 maanden jonger is. Maar die gaat nog niet naar de peuterspeelzaal.

@ingrid Hoe gaat het nu met Tim? Gaat het communiceren nu beter?

@cass Hoe is het met je meiden? Is het af en toe ook zo chaotisch of is dat alleen bij mij? Hahhahah.
 
Hoi Supertje,

Ik zie dat ik mijn forumnaam wel eens mag aanpassen; mijn oudste wordt over een paar weken al 8!

Met Tim gaat het beter. Hij is er nog niet, maar is zijn achterstand inmiddels aan het inhalen. Helemaal top dus! Hij bloeit helemaal op nu hij kan praten. De frustratie die hij nu nog heeft, is vooral normale peuterfrustratie!!

Hoe is het bij jou?

Gr Ingrid
 
Terug
Bovenaan