ff leuk om te weten!!!

A

Anoniem

Guest

Hee meiden!

Omdat ik me zat te vervelen met dit vervelend weer,  ben ik even de zwangerenlijst nagelopen en ben ik tot de volgende tussenstand gekomen :

Inmiddels zijn we al met 113 Oktober mama's (incl 4 september mama's)

Waarvan 19 mama's  een zoon krijgen  (of 2!!),

20 mama's een dochter krijgen en het

voor 24 mama's een verrassing blijft tot het einde!!!

Van 50 mama's is het geslacht  nog onbekend of zijn niet meer actief op ons oktober forum. Hopenlijk kunnen we deze mama's nog een ander kleurtje geven!!!!

Ik heb 'm ook onderaan de zwangerenlijst gezet en daar zal ik 'm bijhouden!

Liefs, Mar

Leuk Mariel,

De meisjes hebben een kleine voorsprong!
Ben benieuwd of het ook zo zal blijven!

Liefs,Ingrid

Ik ga volgende week van groen naar roze denk ik... ;-)

We hadden een medische echo met 26 weken, maar toen kon de echoscopiste het niet zien, omdat de hand tussen de benen zat (waarop m'n man dacht dat het dan vast een jongen was...).

Ze zei dat ze eerder een meisje dan een jongetje zou denken, dus ik geloof dat het een meisje is. Want de balletjes zijn volgens mij nog niet ingedaald met 26 weken, dus anders had ze die heus wel in de buik kunnen zien zitten.

Charlotte

Hee Charlotte!

Voor jou wordt het een spannende week dus!!!
Hoop voor je dat ze het nu wel goed gaan zien!!!

Wanneer krijg je die echo? Laat het maar meteen weten, ben erg benieuwd of je gelijkk hebt!!

Hoi Monique,

Bedankt voor je leuke berichtje.
Ik ben ook benieuwd wie er uiteindelijk gaan winnen!!!!

Liefs, Marielle

Nou Mariel,
Zet mij er nu dan ook maar bij:

Renske 26 jaar, 17 oktober uitgerekend. In verwachting van 1e kindje en het is ..... een jongen!

Gelijkspel!

Hey hallo,

Ik kan naar het roze haha ik draag een klein meisje in mijn buikje, ik weet niet of jij dat wilt doen...

groetjes marisca

quote: mariel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:50:31'));

Hee meiden!

Bedankt voor jullie reacties. Tot nu toe hebben we de volgende tussenstand!!!! de meiden en jongens lopen gelijk op!!!
Veranderingen zijn erg welkom. Vooral de groene kleur willen we weg hebben!!!!

Liefs, Mar

Inmiddels zijn we al met 115 Oktober mama's (incl 4 september mama's)

Waarvan  21 mama's  een zoon krijgen  (of 2!!),

21 mama's een dochter krijgen en het

voor 24 mama's een verrassing blijft tot het einde!!!

Van  49 mama's is het geslacht  nog onbekend of zijn niet meer actief op ons Oktober forum. Hopenlijk kunnen we deze mama's nog een ander kleurtje geven!!!!

Terug
Bovenaan