ff leuk om te weten!!!

Hoi Mariel,

Ik zie dat ik nog 'groen' ben. Maar voor ons blijft het een verrassing, dus je kunt de kleur veranderen.

Groeten Kim (14 okt uitgerekend)

Hi Mariel,

Inderdaad wat we al dachten; we krijgen een meisje!!
Ben trouwens 12 oktober uitgerekend (sta bij 16 oktober).
Alles zag er verder goed uit en hoef pas weer over drie weken terug te komen (dacht dat twee weken normaal was vanaf 32 weken).

Charlotte

Hey Mariel,,
Ik zie dat ik er ook nog niet bij sta.

Esther, 26 jaar en zwanger van ons eerste kindje.

Mijn vriend weet wat het wordt, ik nog niet. Ik vraag het pas aan hem als ik het echt wil weten.(Wil niet dat iedereen het weet en  ik weet dat ik het niet voor me kan houden.)  Dus misschien verandert de kleur nog.

Ben trouwens 24 oktober uitgerekent

groetjes esther

Hee Mariel.
Ook ik ben nog groen, maar je kunt me veranderen in geel want het is nog een surprise wat er in m'n buik zit...
Ik ben 19 okt. uitgerekend.
Gr Loesl

quote: mariel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 10:54:28'));

quote: mariel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-08-2007 11:50:31'));

Hee meiden!

Bedankt voor jullie reacties. Tot nu toe hebben we de volgende tussenstand!!!! de meiden en jongens lopen gelijk op!!!
Veranderingen zijn erg welkom. Vooral de groene kleur willen we weg hebben!!!!

Liefs, Mar

Inmiddels zijn we al met 118 Oktober mama's (incl 4 september mama's)

Waarvan  23 mama's  een zoon krijgen  (of 2!!),

22 mama's een dochter krijgen en het

voor 27 mama's een verrassing blijft tot het einde!!!

Van  46 mama's is het geslacht  nog onbekend of zijn niet meer actief op ons Oktober forum. Hopenlijk kunnen we deze mama's nog een ander kleurtje geven!!!!

Terug
Bovenaan