Ff luchtig.......mn vriendin is niet zwanger hahahaha (sorry)

Wat een hoop nieuwe gezichten op dit forum zeg!!!
Voor diegene die mijn verhaal niet kennen even een update.

Ik zit samen met mn vent bijna 2 jaar in de mm. Zijn nu   jaar bezig met de kinderwens. Ik heb oorlogsslijm en geen eisprong, tevens gaat mijn baarmoedermond niet open bij een eisprong.

Ben begonnen met clomid, dit sloeg helaas niet aan (veel opvliegers gehad en last van hormonen, heerlijk). Toen gestart met tamoxifen en pregnyl. Na  drie maanden bleek ik resistent te zijn geworden voor tamoxifen. Ik moest hormonen gaan spuiten. Puregon. Eerst 50 toen 75 in eerste instantie reageerde ik niet en toen BOEM heel veel groeiende eitjes. Veel te veel. Overstimulatie gehad en nu moet ik een twee maanden rust houden. Tussen door veel maanden gehad met afgeblazen iui omdat mijn eieren gewoon niet willen. Dit is in het (heel) kort mijn verhaal.

De vorige keer schreef ik dat mijn vriendin zwanger was. Is ze weer ongesteld geworden. dat is al de tweede keer dat ze dit heeft gedaan. Ik word er echt gek van. Eerst erg verdrietig om en nu erg bla (ok wel lullig voor haar maar wij willen zo graag eerst, ze zijn net begonnen, jullie snappen wel wat ik bedoel). Maar die klap die je eerst krijgt is dus nergens voor nodig. Ik wil eerdaags met haar kletsen hierover. Ze vinden het moeilijk om te zeggen en zijn absoluut niet tactisch. Ze zeiden het de vorige keer aan het einde van mijn verjaardag, toen ze weggingen, waarschijnlijk zijn we zwanger, doei.
Das toch gek?
De volgende keer moeten ze eerst zeker zijn van een zwangerschap, dit nog een keer meemaken wil ik echt niet.

Enne Mick als je dit leest, hoe is het met jou? Ik mis je verhalen hier ontzettend op het forum. Hoop dat het goed gaat!!!!!!!

Dikke knuffiebuffie baf
Sjan

Hoi,

Ik zal me dan ook maar ff voorstellen. Ik ben Elisa, 33 jaar, getrouwd en heb een zoontje 15 mnd. We zijn bezig voor de 2e, nog maar ronde 9,maar smurf 1 heeft 18 ronden geduurd en 3 miskramen.

Ik begrijp je gevoel wel heel erg goed,maar ze doet het vast niet met opzet.
Weet ze dat jullie bezig zijn? Was ze gewoonovertijd of had ze al positieve test?
Misschien is ze wel heel verdrietig erom.

Praten lijkt me heel goed plan.

Groets Elisa

Hallo,

Ik snap echt niet dat jullie vrienden het in hun hoofd halen om zoiets op zo'n luchtige manier te brengen! Vooral niet als ze weten dat jullie ook zo graag willen. Ik snap dan ook best dat je het aan de ene kant best een goede vindt dat ze nu niet zwanger blijkt te zijn. Dat herken ik wel bij mezelf.
Ik zou het inderdaad gewoon maar tegen haar zeggen en als ze dan nog zo lullig reageert dan had ik haar eerst niet meer willen spreken. Het moet toch enigszins mogelijk zijn je in een ander te verplaatsen!!! Al lijkt het of kunnen sommige mensen dit echt niet.

Succes! Groetjes Berber

Hoi,
Ik neem toch aan dat jouw vriendin weet wat er bij jullie speelt? Dan vindt ik het een nogal een rare manier van doen. Ze hoeft echt niet te doen alsof je van porselein bent maar iets meer rekening met jou gevoelens lijkt mij niet teveel gevraagd. Raar hoor, zeggen dat je denkt zwanger te zijn terwijl je het nog niet eens zeker weet. En dan ook nog eens tegen iemand voor wie zwanger worden heel moeilijk gaat.
Ik bedoel, dat kan je toch pas echt gaan zeggen als je niet ongesteld bent geworden en een test hebt gedaan? Ik zou er echt wat van zeggen als ik jou was. Ik heb het gevoel dat zij echt totaal niet weet wat er in mensen zoals "ons" omgaat. Je zegt ook dat ze net zijn begonnen, ze komt op mij nogal naief over. Maar goed, laat jij je er niet door kisten, praat erover. Heel veel succes! Komt wel goed hoor! groetjes nOortje

Haaaailooo,

Ja, ze weet van ons af. Ik denk dat ze het heel erg moeilijk vinden om dit aan ons te vertellen maar ze moeten wel goed nadenken. Want je vertelt toch niet aan iemand die na drie jaar nog niet zwanger is: ik ben waarschijnlijk zwanger want ik ben overtijd (twee keer toe) zonder te testen. Het is best frustie voor ons. Haar man heeft op die avond vaak alleen samen met mijn man gezeten en zijn zelfs samen buiten geweest (het zijn goede vrienden van elkaar) en nog vertellen ze het het tussen neus en lippen bij het naar buiten gaan.
Ach weet je, ik leg het naast me neer. Wel ga ik het haar nog een keer vertellen en hoop dat ze er wat mee doet. Het maakt namelijk wel iedere keer flink wat in je los.

Sommige mensen hebben een plaat voor hun kop en die zal er nooit vanzelf afgaan. Zit vast met mega grote pluggen en schroeven.

Ik duik de tuin weer in waar we bezig zijn met het weghalenvan een mega grote boom. Overal komen bij mij telkens de beessies vandaan vliegen. Zit je op de wc en vervolgens zwermen er allemaal vliegjes om je heen.......lijk wel of ik over datum ben hahahaha

toedeloei,

dikke knuf Sjan

Hee sjan!

Je meent toch niet dat die trut alleen nog maar dacht zwanger te zijn en het al aan jouw neus ging hangen???
Sorry voor mijn taalgebruik maar wat een ongelofelijke TRUT!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik in jouw geval ook erg blij zou zijn als ze ongesteld zou worden. Die lui sporen niet hoor en hebben geen idee van wat jullie allemaal meemaken.
Ik zou inderdaad zeggen dat je het pas wil weten als ze de kritische 12 weken grens is gepasseerd. Zeg er ook effe bij dat 60% van de vroege zwangerschappen zowiezo door de wc gespoeld worden misschien opent dit haar ogen.
Ik vind dit echt ongelofelijk bot hoor!! Ik hoop dat ze nog effe een paar maandjes geduld moeten hebben!

Dikke kus inge

Hailo INg,

Ja onvoorstelbaar he? Het is waarschijnlijk een groot stuk onvermogen van hun omdat ze nooit echt tactisch zijn in dit soort dingen. Maarre je kan je dus voorstellen dat ik het ff gehad had met ze...........grrrrr. Ik heb wel gezegd dat ik het graag zou willen weten wanneer ze zwanger zijn, maar dan moeten ze het wel met zekerheid kunnen zeggen.
Oooh heerlijk even spuien. Ik ben een keer met haar en een andere vriendin een weekend weggeweest en ze bleef in dat weekeinde maar doorzagen over haar nesteldrang. Ik ben waarschijnlijk veel te lief want ik heb er niets van gezegd. Als ik dit wel had gedaan was ik in huilen uitgebarsten en had ik het niet meer van me af kunnen zetten. Beetje bescherming van mezelf.
weet je het is geen plaat meer wat ze voor hun kop hebben maar een flink blok beton. ZO en dat wilde ik even kwijt.
Maar voor de rest is ze een leuke vriendin, of komt dat niet meer geloofwaardig over?

dikke knuf Sjan.

Neeeeeeeeeeeeeeee dat komt niet meer geloofwaardig over!!!      
Ik snap je helemaal hoor!! Ik zou juist verwachten dat ze als ze echt zwanger zijn even de tijd nemen om jullie dit voorzichtig te vertellen omdat ze weten dat het moeilijk is voor jullie. Als ze het wat beter zouden brengen dan gun je ze het ook meer denk ik.
Je gaat toch niet effe tussen neus en lippen door als je al bijna weg bent zeggen 'ojaa wij zijn waarschijnlijk zwanger' terwijl je nog niet eens een positieve test hebt!?!?!?
Ik vind het ook een beetje obsessief en triest maargoed ik ben net ook ongi geworden na de 5e IUI dus ik ben even niet in de friendly mood!
Lucht je hart maar lekker hoor en je bent ook welkom op mijn log als je effe moet spuien!

lfs inge

Terug
Bovenaan