Ff luchtig.......mn vriendin is niet zwanger hahahaha (sorry)

Hi Sjanneke,

Meen je nie zeg!!! Echt ongelofelijk hoe mensen idd een enorm blok beton voor hun kop kunnen hebben. Kan me heel goed voorstellen dat je opgelucht bent en ook hihi beetje boel blij dat ze niet zwanger zijn. Dat zou toch ook wel wat zijn. Ik hoop echt dat ze je dit niet nog een keer flikken want idd zoals je zegt; een hele hoop verdriet en pijn weer om niks, alsof je dat nog niet genoeg hebt zonder hun "drama" verhaal. Snap je toch nie he zulke mensen.
Ik ben zelf nu in elk geval heel erg opgelucht dat ik het mijn vriendin uiteindelijk toch heb verteld dat we nu de MM in zijn gegaan, helemaal omdat die inmiddels al met de tweede bezig zijn. Ik dacht, ik heb geen zin in dit soort ongein. ´t Is beter als ze het weten, kunnen ze (proberen) er rekening mee te houden. En ze heeft ook aangegeven dat ze het fijn vind dat ze het weet zodat  ze er rekening mee kan houden en dat  ze me zal steunen.  
Maar ja  die vrienden van jullie lijken niet zo begripvol te zijn en als je het mij vraagt: wat voor vrienden zijn dat. Ze weten het en toch dan zo doen. AAAHHHH dan kun je ze toch wat.

Liefs Scorpy  

Hai Sjanneke,

Jee, weet je zeker dat dat wel een "vriendin" is? Of is dit gewoon 1 van haar onbegrijplijke nare kant?

Ze weet het niet zeker en dan zegt ze het al. Beetje vreemd. Weet ze wel dat jullie ermee bezig zijn? Ik zou inderdaad met haar praten anders blijf dit zo doorgaan en voel jij je alleen maar piep, piep en piep..aghum..

Verlopig zou ik tenminste proberen er expres er niets van aan te trekken, is moeilijk maar het proberen waard, want mischien wil ze dat wel.

Groetjes Sabrina (Sab)

Haaaa,

Het is een kant van mijn vriendin die ik niet graag zie. verder is ze best een goede vriendin (ben zelfs getuige geweest van haar huwelijk). Maar op de een of andere manier kan ze niet goed omgaan met haar kinderwens en daarnaast onze kinderwens. Het is erg raar hoe het gegaan is allemaal.
Vandaag nog aan mijn collega het   verhaal verteld. Ze kon het zo goed voorstellen dat ik enorm blij was.
Het is echt een opluchting waar ik nog even van aan het genieten ben.
Weetje hoe haar gedachten gang is?komt ie:
Leuk zeg, zijn we samen bezig om kinderen te krijgen, gaan we straks op elkaars kind passen, ooooh ik heb zo'n zin om kinderkleertjes te kopen.
(mensch, dat wil ik al drie jaar............). Ze denkt dat ik het leuk vind dat zei ook proberen.........grrrrrrrrrr @#SLK*&^%.     Ach ja er zijn gewoon geen woorden voor, ik heb ook leuke dingen met haar maar dit botst op het moment erg hard.

Zo ik ga zo eens heerlijk sporten om alles eruit te gooien.

Dikke knuf Sjan

Haar sociale vaardigheden zijn blijkbaar niet erg ontwikkeld zeg. Ik blijf het een raar verhaal vinden hoor. Lekker samen kleertjes kopen terwijl jij worstelt met de vraag of het ooit nog gaat lukken.
Hee maar ik ben nu echt even benieuwd naar of ze nu al wel of niet positief getest had toen ze het tegen jou zei dat ze zwanger dacht te zijn. Nee toch? Ze dacht toch alleen nog maar wat te voelen?? Heeeeeeel vreemd!
Ik denk dat zij er zoeentje zou kunnen zijn die in paniek raakt als ze na 4 maanden proberen nog niet zwanger is of niet? Dan schrijft ze op het zwanger worden forum dat ze grote drama's meemaakt enz. Je kent ze wel...
Laat je niet gekmaken hoor! Het kan natuurlijk heel goed zijn dat jij gewoon eerder zwanger raakt en dan is de feestpret helemaal compleet!

lfs inge

Sommige mensen hebben totaal geen empatisch vermogen, en jouw vriendin is er daar één van. Ongelooflijk dat je je verdriet niet met haar kan delen. Misschien is zij er wel één die denkt, ik zal wel eens laten zien dat ik wel snel zwanger ben. Vreselijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen moeite heb met zwanger worden, maar heb wel het nodige meegemaakt (o.a. een kindje verloren na 18 weken zwangerschap) en ik heb ook de nodige botte opmerkingen naar mijn kop gehad. Ook mensen die totaal je angst niet voor kunnen stellen. Zelf klagen over ieder pijntje en van iedere mug een olifant maken. Zeuren over een litteken die ze krijgen omdat ze moeten bevallen met een keizersnede (ook ik heb een kind gekregen via een keizersnede dus ook die ken ik al). Terwijl er vrouwen zijn die simpelweg hopen op een positive test, daarna hopen een kloppend hartje te zien.

Helaas kijkt iedereen alleen maar zijn/haar eigen verdriet en hoef je je niet meer in te leven in wat een ander voelt.

Meid ik wens je echt heel veel sterkte.

Miep  

hoi ik ben pp en een tijd niet hier geweest omdat ik er helemaal geen zin meer in heb lees wel vaak nog jullie verhaaltjes maar schrijf zelf bijna niks meer. want wij hebben de moed al een tijd op gegeven.we zijn ziekenhuis in en ziekenhuis uit geweest rotterdam,utrecht,amsterdam en bij ons in hoorn en maar blijven zeggen dat het aan mij lag,maar hoe kan dat nou ik was in 2002 zwanger meer als 4 maanden en we waren super gelukkig maar hellas het liep uit op een miskraam. nu weten we sinds kort dat het aan me man ligt kan hij ook niks aan doen zijn sperma is te langzaam. inmiddels zijn we hellemaal uitgeput en 2 jaar verder we kunnen niet meer we zijn echt op. en hebben besloten om saapies oud te worden ook al doet het heel veel pijn. laast kwam ik een oude buurvrouw van me tegen en wat denk je wat ze het eerste vertelde ja ja ik ben zwanger en ben jij nou al eens een keertje zwanger ja erg leuk om te horen. en weet je de trut weet niet eens wie de vader is ja die woond ergens in eindhoven dus het kan die zijn of die ze wist het niet. dus ik bedoel maar de grootste hufters krijgen een kindje bijna kado en wij kunnen het lazerus krijgen om het maar zo te zeggen. ik ken je gevoel maar sommige schijne dat niet te hebben. gelukkig gaat voor ons de zon weer schijnen in januari. wij worden pleegouders van een kleine die ook heel hard hulp nodig heeft dus daar hebben wij voor gekozen. nou meis ik wens je alle geluk van de wereld en hoop zeker dat jij ook eens moeder mag worden en je mannetje vader ik gun het je zo dikke knuffels van pepe een toekomstig pleegouder,doei doei

Hee pp!

Kop op he meid!! Wat is het toch oneerlijk verdeeld he!! Ik herken veel in je verhaal. Wij zijn bijna 3 jaar onderweg en mankeren ook van alles en nog wat. Ik wil je toch een hart onder de riem steken mbt het zaad van je man. Dat van mijn man is heeel wisselend. Hij heeft echt hele slechte scores gehad maar ook iets betere, ik mankeer ook het een en ander. Ik ben ook een keer zwanger geweest maar dat is deze maand een jaar geleden. 5 IUI's later nog geen positief resultaat. Het is heeel moeilijk om de moed erin te houden en als het echt even niet lukt moet je jezelf inderdaad niet dwingen. Doorgaan en doorgaan en doorgaan heeft echt geen zin.
Het zaad van mijn man heeft met name een erg slechte beweeglijkheid als hij erg gestresst is. Het is erg opmerkelijk om te zien hoe vreselijk groot de invloed op zijn zaad is als hij niet lekker in zijn vel zit. Ik heb een hekel aan die mensen die zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn want dan lukt het wel. Maaaaaaaaaaaaaar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Wat  ik eigenlijk wil zeggen is dat je de moed niet op moet geven. Ook voor jullie zal er een oplossing komen!!! Echt meissie!! Een positieve instelling en goed zorgen voor jezelf is echt belangrijk.
Wij zijn de afgelopen 3 jaar doorgekomen door dicht bij elkaar te blijven en onszelf regelmatig te verwennen met leuke dingen zoals vakanties, een nieuwe broek enz.
Ontspannen doet wonderen voor de zaadkwaliteit!! ECHT WAAR!!

Ik hoop dat ondanks alle ellende toch ook jullie wens in vervulling gaat!

lfs inge
ps wij staan ook ingeschreven voor adoptie en dat geeft veel rust. ik weet dat ik ooit moeder wordt en ook moeder worden van een adoptiekindje vind ik een wonder.

Lieve P.P

Ik sluit me helemaal bij INg aan. Ik weet dat het zwaar is en dat je er ontzettend moe van kunt worden maar blijf in jezelf geloven! ga leuke dingen doen, verwen jezelf extra. heb je ff je dag niet laat dan de boel de boel enne laat je echt niet gek maken!!!!
Een hele dikke positieve energie knuffeldebaffel van Sjan

Terug
Bovenaan