ff m`n verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
Nou dames, na een paar weken behoorlijk inafctief geweest te zijn hier, ben ik er weer.

Vorige cyclus kreeg ik 5 dagen voor mn NOD enorm last van 'bandenpijn', tenminste zo voelde het. Ik was al zeer geshockeerd dat ik dat voelde, zou het dan raak zijn, en kan dat dan zo vroeg? Nee dat kan niet, want bij een werkelijke zwangerschap van 2 weken kan dat gewoon niet.

Die pijn bleef aanhouden, en niet te zuinig. Het werd met de dag erger, en voelde al 5 dagen alsof mn ongi er aan kwam. Nou eindelijk kwam ie dan op dag 29 (vrij normaal met een kortste cyclus van 26 en dit was de langste).

Maar, de 'bandenpijn'' bleef. En nu nog steeds. Het ebt wel weg maar het komt weer terug.
Het is net of het de gehele dag m`n eierstokken voel. Rare bewustwording.
Tegen de tijd van mijn eisprong knalt het rechts onderin als een gek, het leek wel of de spanning van m`n eierstok door mijn buik naar buiten kwam.
Door die 'pijn'' was de zin in sex behoorlijk weg deze weken. We hebben wel geklust maar dat was niet zo van: het zijn m`n vruchtbare dagen, dus het moet.

Afgelopen maandag voelde ik echt heel erg m`n eisprong, de pijn bleef ondraaglijk en heb uiteindelijk de huisarts gebeld voor een afspraak, want de pijn die ik beschrijf is op en af, maar voel het al 6 weken. Dat vond ik lang genoeg.

Dus afgelopen vrijdag naar de huisarts gegaan, een vrouwelijke gelukkig. Had m`n urine ook maar gleijk meegenomen, dan kon ze gelijk testen op blaasontsteking, dan hoefde ik daar in ieder geval niet voor terug te komen als ze me daar op zou wijzen. Ze wilde meteen even inwendig voelen, ze kon niets raars ontdekken, maar stuurde me toch door naar de gyneacoloog voor een inwendige echo.

Nou die heb ik afgelopen vrijdag ook meteen gehad, dan krijg je als reactie: "uw baarmeoder ziet er prima uit en uw eierstokken ook, de huisarts heeft hierom gevraagd om naar te kijken, dit ziet er goed uit, dit geef ik zo door aan de huisarts, als er dan verder onderzoek o.i.d. nodig heeft moet u via de huisarts weer een afspraak maken om weer bij mij terecht te komen".

En daarmee kon ik naar huis.
Doordat ze vrijdag 2x inwendig zijn geweest ging ik vrijdagavond door de grond van de pijn, nu is het gelukkig een stuk minder geworden, maar het blijft.

De pijn straalt nu ook uit naar mijn rechterbeen, en dan ben ik ff lekker eigenwijs, ik wacht een paar dagen af voordat ik weer een afspraak maak bij de huisarts, en dan zien we wel weer verder.

Zo ben het even kwijt. Herkent iemand hier iets in of weet ik het wat, reacties natuurlijk altijd welkom!

hey meis..

misschien stom hoor maar kan het geen blinde darm ontsteking zijn?

ik zou toch maar weer snel contact opnemen met je huisarts.. dit is ook niet goed.. je lichaam geeft niet voor niets deze signalen af..

succes en hou ons even op de hoogte..

liefs...

ik heb toen ik een spiraal had een exstreme pijn 2 weken op en dan 2 weken af ik kon de klok erop gelijk zetten en ik kon niet meer lopen kripeerde van de pijn zo erg dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest
daar aangekomen kreeg ik een echo en wat bleek mijn eiersprong was de boosdoener
ze kon bij mijn rechter eierstok zien dat ik net een eiersprong had gehad
hij was zo sterk dat ik dus bij de eerste tekenen ervan het voelde en zo dus 2 weken bleef voelen elke dag
ik heb zware medicatie gekregen met maagbeschermers want anders kon ik niet eens normaal naar buiten en lag ik dus de helle dag op bed pijn te lijden

Wat een narigheid zeg. Dat klinkt niet goed.
Idd gewoon weer naar de ha gaan hoor.
Daar is ie voor.
Sterkte en hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Joh wat vervelend nou!!! Ik zou er toch maar weer achteraan gaan, als je er echt zo veel last van hebt zit er toch iets achter! Veel succes meis!! Ik leef met je mee!!!

Liefs ciomama

Heej meiden,

bedankt voor jullie reacties!
Vandaag ging het eigenlijk wel, tot vanavond na het eten. Krijg nu ook allemaal rare tintelingen rond m`n schaamstreek en de pijn rechts (rond de plek waar mn eierstok ongeveer zit) wordt weer erger.

Ik zou natuurlijk heel graag willen dat dit soort van zwangersschapskwalen zijn, maar heel reeel gezien kan dat gewoon niet. Dus ik ga morgen echt een afspraak maken bij de huisarts en er op aandringen dat er verder gekeken moet worden.
het is echt om niet goed van te worden....

Ik houdt jullie op de hoogte!

jeetje meid wat een verhaal
ook ik zou echt nog eens langs de ha gaan, dit is niet normaal
ik wens je heel veel sterkte en hoop dat ze snel vinden wat het is en er dan ook iets aan kunnen doen
succes

Jeetje wat naar zeg..
Ik kan je uit ervaring ook niets vermelden, sorry.

Ik wens je heel veel sterkte en succes bij de huisarts. Ik leef met je mee.

Liefs Lisette

Terug
Bovenaan