ff m`n verhaal kwijt

Je hebt er de afgelopen weken alweer een behoorlijk spanned traject op zitten zeg...

Zelf had ik vanaf week tweeëneenhalf last van trekkende pijn in mijn liezen en rond mijn eierstokken. Het is (gek genoeg) dus wel mogelijk. Maar als je een echo hebt gehad waarop niets te zien is, dan zou dat een zwangerschap toch uit moeten sluiten? Ik kan er helaas niet veel zinvols over zeggen :-(

Als je het niet vertrouwt dan is er helemaal niets mis met nog een keer bij de huisarts aankloppen hoor. Ik hoop dat je gauw gemoedsrust krijgt en je je weer wat beter voelt.

Liefs,
Melian

Getsie das niet prettig meid!! Zou het niet te lang aan kijken! Altijd goed op je lichaam passen, artsen voelen niet wat je zel voelt! Dus als je onrustig bluft voelen gewoon lekker weer aan de bel trekken!

Hopelijk voel je je snel beter!!

Lfs

heej dames,

Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder, en mn verwachtte NOD komt ook steeds dichterbij (a.s. dinsdag/weonsdag).
Ik heb toch weer contact opgenomen bij de huisarts, alleen dit keer was het een mannelijke huisarts, wat niet mijn voorkeur is, maar ik wil van die pijn af, of liever gezegd: ik wil ook weten wat het is!

Hij leek mijn 'pijn' ook niet helemaal te begrijpen (pijn aan eierstokken?bandenpijn?), maar heb het toch zo goed als ik kan proberen uit te leggen.

Hij heeft natuurlijk liggen duwen in m`n buik, en zijn vermoeden is dat het lager dan mijn eierstokken zit. Nu mag ik morgen al naar het ZH voor een foto van mn onderbuik en een bloedtest voor lever/nieren/ontstekingen etc.

Op de verwijsbrief staat:"constipatie?Nierstenen?"

Anderzijds heeft hij ook gezegd: " als je echt ergens een ontsteking had gehad, dan had je al lang veel eerder koorts gehad of was het veel erger pijn gaan doen, dus verwacht niet dat het iets schokkends is".

Daar heeft hij wel gelijk in, maar toch....

Nu moet ik wel zeggen, sinds dat hij heeft zitten duwen op mijn buik, is de pijn wel iets minder geworden, desondanks ga ik natuurlijk morgen gewoon naar het ZH en ga ik braaf tot volgende week woensdag wachten op de uitslag, en natuurlijk ook tegelijkertijd m`n NOD afwachten....

Bah, lekker weekendje hoor....zal ik er een drankje op drinken of niet, brabantse nachten zijn lang...tralalalala :):):)

Terug
Bovenaan