ff me zorgzaamheid ff kwijt

he meiden, ja ben ik weer pfff atijd dat gezeur, en onzekerheid,

ik ben nu 16 weken en 5 dagen, en opzich gaat het goed volgens mij nergens last van alleen met koken geen trek meer , maar verders gaat het goed.

Maar toch ben ik bezorgt ik wil het eerst hier vragen voordat ik me verloskundige gebel, want die zijn van mij niet gewent dat ik uberhaupt bel voor iets alleen als het heel ernstig is.

Weet iemand of je weet of het mis gaat in deze tijd, dus krijg je dan ook kramp of bloedingen of allebij als het mis gaat?, dus als het babytje niet meer leefd of kom ej er echt pas achter met een echo?

Ik hoop dat iemand hier iets van weet of mee gemaakt heeft.

ik heb geen kramp ( alleen darm krampen) en verlies ook geen bloed, maar verders voel ik nog niks, lijkt net of ik gewoon dikker wordt van het eten en niet van de zwangerschp omdat ik nog niks voel , ik weet dat het nog niet kan rond de 20 weken kan je het waarschijnlijk pas voelen.

heb de kleine 1 keer gevoeld net als een vis in em buik maar verders niet meer.

sorry lang verhaal maar wilde dit ff kwijt, en niet voor aandacht als sommige dat denken maar meer om van me afteschrijven en misschien dat jullie er antwoord op kunnen geven.

liefs
 
He meissie,

Vervelend he, soms zou je willen dat er een luikje in je buik zit zodat je effe kon gluren...Ik snap dat je bezorgd bent om je kindje maar volgens mij is daar echt geen reden toe..je voelt je goed, hebt geen krampen of bloedverlies en niets duid erop dat het mis zou zijn.. Je hoeft je kindje echt nog niet vaak te voelen, soms (bij de eerste) is dat pas vanaf een week of 24..(als je placenta ervoor ligt zels nog later..) Dan duurt de tijd tussen de afspraken bij de vk wel lang he.. Vond ik ook de vervelendste periode, je voelt eigenlijk niks en toch ben je zwanger.. Ik ben nu bijna 24 weken en voel mn kindje elke dag (soms mag het wel wat minder haha) maar das ook pas sinds een week of drie, terwijl het mijn derde is. Dus maak je geen zorgen en als je dat toch blijft doen gewoon effe de vk bellen hoor, die zijn er immers voor! Succes en blijven genieten !
Liefs mvtwee
 
Hoi hoi,
ik kon de kleine pas voelen rond 18/19 weken en dan ook nog maar heel weinig. Ik herken je gevoel wel hoor wat onzekerheid betreft. Het is toch allemaal spannend en je wilt zo graag een teken van je lijf dat het goed zit. Denk maar dat je het feit dat je, behalve geen trek in eten, verder nergens last van hebt maar moet zien als een teken dat het voor nu goed zit.
En gewoon van je af schrijven hier hoor, is helemaal geen gezeur.
 
Het klinkt heel herkenbaar inderdaad, maar ik zou me geen zorgen maken.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap via Marktplaats een Angelsound gekocht, dan kan je zelf het hartje van de baby horen. Vond ik zelf heel fijn. Bij deze zwangerschap nog niet gebruikt, voel me ook minder onzeker.

Maar ja, soms kan je de hartslag niet zo snel vinden, en dan schrik je toch, dus ik weet niet of dat voor jou een goed idee is.

Maar misschien iets om over na te denken..

Sterkte!
Esther
 
dat je nog niks voelt dat kan wel kloppen hoor en de tijd tussen de echo's duurd dan ook heel lang maar geloof me als je het straks voelt dan denk je wel eens zo kan het wat minder hihihihihi
maak je niet druk
 
he meiden dank jullie wel voor jullie reactie, pff ja bij onze dochter was het gewoon in een trein vaart gegaan heb wel genoten maar niet bij stil gestaan en aangezien ik nu 2 miskramen hiervoor heb gehad ben ik gewoon onzeker, en bang dat ik volgende week woensdag bij de verloskundige kom en tehoren krijg dat hartje niet meer klopt,

dus ja daar droom ik nu vaak over, ik voelde onze dochter ook pas rond de 20 weken , maja wij gingen rond die tijd ook trouwen dus was het drukte van jewelste en dus anders mee maakte dan nu, en toen had ik nog geen miskramen gehad, dus die angst was er ook niet,

waarom kan ik dat niet zo als toen denken, pff wat ben ik toch lekker onzeker.

liefs
 
heey meid kan wel zeggen maak je niet druk maar doe het zelf ook. maar wil zeggen doe het rustig aan en bij twijfel je vk ff bellen je kan beter te vaak om niets bellen dan niet bellen en je dan toch ongerust blijven voelen

groetjes tamjoh
 
ja kweet, maar gaat meer om dat ik nergens last van hebt dus ook geen krampen enzo en bloedverlies dus dan denk je dan moet het goed zijn, maar toch voel ik me bezorgt, ik wil zo graag de kleine voelen want dan weet ik dat het goed zit nu zit je in de tijd dat je zwangerschaps verschijnselen weg kunnen zijn en je kind nog niet kan voelen dus , ik zie me zelf nu als een dikke vrouw en meer niet , snap jullie mij nu nog hahaha


liefs
 
Terug
Bovenaan