ff me zorgzaamheid ff kwijt

Ik herken dat wel hoor..nu ik wat voel gaat het beter.
Maar de twijfel blijft wel wat..

Het groeien is hier pas gekomen met een week of 17. Met een sprintje en toen weer even gelijkstand. Bij iedereen gaat het anders. En als je het echt niet vertrouwd waarom vraag je dan niet even aan je vlos of je het hartje mag komen horen. Mijn vlos vertelde me dat ik altijd daarvoor mocht bellen als ik twijfelde.
 
ja , probleem is ik bel niet zo gauw ( eigenwijs hahaha) kan goed met me verloskundige over weg dus das geen probleem, maja ik moet toch volgende week op controle dus, ik ga misschien morgen wel ff bellen of ik echt geen zorgen hoef te maken, ik voel me dan zo'n klein kind dat om een klein iets iets groots van te maken of dat ik voor elk dingetje ga bellen en dat ze me niet serieus meer gaan nemen,

maja zal wel met vroeger temaken hebben in mijn jeugt tijd, heb dot met alles dat ik niet voor alles bel, als het om em zelf gaat, gaat het om me dochter ja dan bel ik wle gauw hahahah,.

liefs
 
Ik heb dat bellen ook hoor... Huisarts? Ach kijk het wel even aan...
Maarreh, dit gaat toch ook eigenlijk niet om jou maar om je kind? Misschien maakt dat het makkelijker
 
he meiden ik maak me nu minder druk heb zo iets we zien het wel, klinkt gek maar ben vanochtend lekker stuk wezen fietsen met de kleine en naar de kinderboerderij geweest en dat doet me goed, ik ga me ook meer concentreren op mijn dochter en tuurlijk ga ik proberen te genieten, heb er over na zitten denken zolang ik geen pijn heb of bloedingen zal het wel goed zijn, toch bedankt allemaal voor jullie reactie

liefs
 
Terug
Bovenaan