ff mijn verhaal kwijt

Hallo allemaal. Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Ik ben superblij met de timing aan de ene kant. Mijn dochtertje is bijna 1, dus er zit straks zo'n 1,5 jaar tussen. helemaal perfect volgens mij. Maar aan de andere kant kan ik ook wel huilen.
We proberen al 3 jaar ons appartemet te verkopen. Met zijn 3en is het eigenlijk al te klein. Maar met 4 weet ik helemaal niet hoe we het moeten doen. Ik baal er zo van dat dit nu als een donkere wolk boven een hele blijde gebeurtenis hangt!
Sorry, misschien denken jullie wat zeurt ze, maar ik moest het ff kwijt.
 
Ik denk dat je gewoon heel creatief naar de ruimte moet gaan kijken en zo er het beste van maken.

Het is erg vervelend als je huis er eigenlijk niet op gebouwd is qua ruimte, maar voor alles is een oplossing!

Kijk kritisch naar de ruimte en kijk of je meer ruimte kan creëren door bv kasten of meubels weg te halen
 
Idd wees creatief met de ruimte die je hebt... en we hopen op een snelle verkoop en dat jullie dan ruimer kunnen wonen....

Igg gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan, blijf positief, voor alles is een oplossing!

Liefs
 
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Probeer er wel van te genieten en laat de stress en spanning niet overheersen hoor!

Heel vervelend dat jullie appartement nog niet is verkocht, maar wat de dames hierboven ook zeggen, probeer alle ruimte optimaal te benutten, dan komt er vaak nog heel wat ruimte tevoorschijn!
Succes!
 
tja, ik zou bijna zeggen wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt met de crisis. Mijn 6e is op komst en door schulden hangt er huisuitzetting boven ons hoofd.
 
Ik ben natuurlijk heel blij dat we een dak boven ons hoofd hebben, en dat we beide nog een baan hebben in deze tijd. Maar van te voren stel je je alles wel anders voor.
We gaan nu gewoon alles proberen om het alsnog te verkopen!
Dank je wel voor jullie reacties!
 
heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap
en ja snap wel dat het en last is bij je
met een huis in verkoop
maar wij wonen ook nog groot nouja groot genoeg hoor en we verwachten onze 3e
vroeger sliepen er wel 3 of soms 4 kinderen op een kamer
en ja nu zijn we met luxe om te zeggen van meestal hebben kinderen hun eigen kamer
bij ons slapen nu de meiden ook bij elkaar op de kamer
zodat ik een kamer heb omgetoverd voor baby kamer

ik wens je heel succes en probeer wel te genieten want stress is niet goed
 
Terug
Bovenaan