ff mijn verhaal kwijt

Hoi,
Ja de kleine kan natuurlijk de eerste tijd zowiezo bij jullie slapen in een wiegje en verder neemt een baby nog niet zoveel ruimte in, de box zal er nog staan, dus dat zal ook geen verschil maken, evt kun je misschien een stapelbedje op de kamer van je oudste zetten tegen de tijd dat de jongste dadelijk wat groter is!

Maar is het geen optie om jullie app te verhuren of mag dat niet met jullie hypotheek?
Verder hoor je ook wel eens over woningruil, dwz dat iemand die een huis heeft en graag naar een app wil en jullie dus andersom het onderling regelen, tuurlijk heb je dan minder keus in waar en wat, maar dan zit je al groter en kun je evt als de drukke tijd voorbij is je huis weer te koop zetten!

Wij zijn thuis met 6 en hebben de eerste 10jaar in een simpele eensgezinwoning gewoond, ja het is wat krap soms, maar ach, zoals de rest zegt vroeger was het niet anders! Mijn broers sliepen met zn 4e en ik met mijn zus op de zolder ;-)

Ik ben nu zwanger van de 4e en nu wonen wij vrij en heel ruim, maar toen de 2e op komst was, woonde we nog in een app van 80m2, het is misschien niet ideaal, maar ook geen reden om je zorgen te maken, dat helpt je niet!
Hoeveel slp kamers heb je? misschien kun je een smalle kast tussen de 2kinderen in zetten als een soort afscheiding, een eigen kamer is leuk maar echt geen noodzaak, is een kast al teveel ruimte neem dan een plank van 1.5meter en gebruik die als afscheiding, leuk behangetje erop en wat fotolijstjes, houd je toch op beide gedeeltes natuurlijk licht en is het toch een beetje apart!
Lades onder een bed is ideaal voor speelgoed ed op te bergen en kost je geen ruimte!

Misschien kun je kijken wat voor kleine dingen je kunt doen om je app aantrekkelijker te maken voor potencieele kopers (even googlen, heb je complete sites voor)

Nou meid geniet van je zwangerschap en maak je niet teveel zorgen, kijk wat je kan doen en de rest komt wel!

Liefs MJ
 
Gefeliciteerd!
En wat betreft woning, verkoop en alle ellende die erbij hoort, tsja dat ken ik helaas. Mijn man en ik hadden allebei een huis toen we elkaar troffen en helaas is dat nog steeds zo, met verschrikkelijke dubbele lasten. Ondertussen ikke afgekeurd en de kosten lopen maar door. Het appartement waar we zitten is ook niet supergroot, maar daar redden we ons wel mee.
En ook jij: je vindt wel een weg, probeer je daar niet te druk over te maken. En je kunt nog eens een gesprekje met je makelaar proberen over wat je nog kunt doen om de verkoop te stimuleren?

Heel veel succes1
 
Haii,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik ben nu ook zwanger van mijn 3e kindje en we hebben maar 3 slaapkamers. We zijn straks dus met zn vijven.
Ik woon er anderhalf jaar en ben niet van plan, althans nu nog niet om te gaan verhuizen.
Mijn 2 kids gaan met elkaar een kamer delen, mn oudste heeft namelijk een grote kamer, dus voorlopig lossen we het wel zo op.
Meid ik zal me daar niet al te druk over maken hoor, stress kan je echt niet hebben als je zwanger bent.
Alles komt zoals het komt en zoals de dames al zeiden voor alles is er een oplossing.

Succes!!
 
Bedankt voor jullie reacties! ik voel me al veel rustiger dan gisteren. Op een of andere manier komt het wel goed. Het was in 1 keer raak, dus het zal wel echt zo moeten zijn!

Een andere indeling in huis kan helaas niet, daar heb ik al over nagedacht. De kamer van mijn dochter is al klein en heeft maar 1 raam wat ook niet open kan. Die kunnen we niet splitsen. Ook onze kamer heeft de ramen zo dat we er verder niets mee kunnen. Vanmiddag gaan we de makelaar bellen. Misschien heeft die nog ideen.
Ik ga nu gewoon genieten van mijn zwangerschap. Al is het allemaal nog heel onwerkelijk.

Goldwinggirl: Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed komt!
 
@ Mich,

sorry voor mijn beetje harde reactie, het kwam mischien harder over dan ik bedoelde, maar ik was moe, en zit ook een beetje in de stress. Maar goed, donderdag komt er iemand praten voor schuldhulp. We zijn al bij de rechter geweest en de 24e word er vonnis uitgesproken. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Ik ga er vanuit dat het wel goed komt.
Sowieso slapen mijn kids ook met twee in 1 kamer, de baby komt straks bij mijn jongste.
 
Hallo! Nou ik heb op een appartement gezeten met mijn vriend met 1 slaapkamer, we moesten ook groter gaan wonen, vooral omdat mijn vriend al 4 kinderen heeft! Je kunt nagaan dat een appartment dan echt te klein is...

MAAAAAAAR.......... een kind komt wel groot, en ik heb de kinderen nooit horen klagen, ze waren allemaal blij en hadden alles wat ze nodig hadden. Nu hebben we een groter huis, veel groter, en eerlijk is eerlijk, ik mis het soms wel hoor om samen in een klein huis te zitten....

Komt wel goed, positief denken! Gr
 
Terug
Bovenaan