ff nieuw rondje buiken showen????

Mijn buik is best groot en blijf groeien.

Uitgerekend op 1 november

30w

34 w

36w

Wat een mooie buiken meiden! Die mis je wel (ondanks al het gesjouw) soms toch nog wel als je bevallen bent! Die van Boontje doet me aan mijn eigen buik denken ook zo HUGE...haha maar zo te zien nog zonder streepjes!! duimen dat het zo blijft voor je!

Amai amai,

knappe buiken seg!!!
Hoe zetten jullie de foto's erop? Want dit lukt mij blijkbaar niet !!

Alvast mercikes,
Liefs,
van ons...

quote: Febeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 13:17:33'));

Amai amai,

knappe buiken seg!!!
Hoe zetten jullie de foto's erop? Want dit lukt mij blijkbaar niet !!

Alvast mercikes,
Liefs,
van ons...

Je moet ze ergens online zetten (je eigen site of photobucket, een beebiesite werkt ook)
dan kopieer je de link (met je rechtermuis erop gaan staan en op eigenschappen klikken) dan ga je hier waar je een berichtje wilt plaatsen met foto en klik je op het afbeeldingsicoon (naast de smiley rechts) soms werkt dit forum niet helemaal naar behoren en zal je met je rechtermuisknop op het scherm moeten klikken en op "vernieuwen" klikken uiteindelijk zal je ergens de link kunnen plakken , daarna op okay en als het goed is komt er dan een plaatje te staan. succes!

Hij groeit...

20w

en groeit...

26w

en groeit...

28w

en groeit...

35w

Hoeveel zal ie nog groeien????

Liefs Nika

Ik mag het doen met de striemen haha !!
Dit was ie met 36 weken..
Ben 27 oktober uitgeteld dus AFTELLEN !!!

Liefs Esther

hij is net zo mooi met striemen hoor, ik hoorde iemand zeggen baby-ribbons, ach elke streep is je hummel helemaal waard, is het leuk? Nee dat niet, Valt het in het niet bij je hummel straks? Ja helemaal. Helaas heb ik ze ook (en ik maar denken van niet ze zaten onder me buik en die kon ik niet zien haha (ik kon er niet om lachen op het moment zelf maar paar minuten later wel hoor!
Dus wees trots op je buik, striemen of geen striemen :) Want je draagt erin iets supermoois!

Terug
Bovenaan