ff nieuw rondje buiken showen????

quote: Febeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 16:16:44'));

Dank je wel ponnyville, het is me gelukt!
Dit is mijn buikje... op precies 27 weken...
Leuk om al die buikjes te kunnen bewonderen

hoe doe je dit nu als ik vragen mag mij lukt het echt niet

groet

@patricia:

de link van je foto is http://album.partyflock.nl/22187792.jpg

je klikt op het afbeeldingsteken (naast de smiley rechts) daar kan je de link invullen en dan komt er dit te staan, het plaatje MOET eindigen met .jpg (.gif of .bmp werkt dus niet.. Hoop dat dit helpt met plaatjes plaatsen :)

Erg mooie grote buik trouwens zeg dat moet wat worden!!

Patricia met 19 weken

de link van je foto krijg je door er met je rechtermuis op te klikken en op eigenschappen te drukken dan DAT adres kopieer je. Soms is het afbeeldingsding moeilijk te laden dan zegt hij:

You don't have permission to access this page or your cookie has expired!
Please, refresh the page!

Dan klik je met je rechtermuisknop erop en druk op"vernieuwen" soms hoeft dit maar 1 keer maar heb ook wel gehad dat ik dat 5 keer achter elkaar moest doen...

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 11:46:34'));

@patricia:

de link van je foto is http://album.partyflock.nl/22187792.jpg

je klikt op het afbeeldingsteken (naast de smiley rechts) daar kan je de link invullen en dan komt er dit te staan, het plaatje MOET eindigen met .jpg (.gif of .bmp werkt dus niet.. Hoop dat dit helpt met plaatjes plaatsen :)

Erg mooie grote buik trouwens zeg dat moet wat worden!!

Patricia met 19 weken

heey ponyville

thanks voor het helpen haha snap er zelf niks van en ja is idd een grote buik hihi

groetjes patricia

Wauww zeg!!!
Wat groeien die buiken bij jullie snel...:D
Heel erg mooi!!!
Bij mij zie je echt een heel klein buikje...snik!! :)
Maja misschien komt het nog wel hihi hoop het!
Is dat dan dat die van jullie eerder stopt en die van mij bijv later op gang komt?
Of blijft zo'n buikkie nou ook echt groeien??
Jeumig dan hou je een beste buik over zeg!! wel leuk hoor!

Liefs In

Terug
Bovenaan