ff nieuw topicje , voor tamaar makkelijker te vinden

Swinnie, heeel veel succes met je sollicitatiegesprekken!
Khoop dat er voor mij ook weer wat komt binnenkort.
Ben het thuiszitten nu best wel zat.

Ik ga trouwens zo naar ons bedje toe. Ben moe en heb ook hoofdpijn,
laatste tijd wel vaak, bleegh. Niet heel erg maar gewoon vervelend en last van nek en schouders.  Even lekker zeuren. Haha.

Wat is het al vroeg donker he.
Morgens schijnt het mooi weer te worden, daar ga ik maar eens van genieten.

Fijne avond nog en voor straks: welterusten!

Liefs van Nadine.

nee helemaal niet nerveus,gelukkig maar!
Didi verkoopt volgens mij geen zwangerschapskeding,maar je mag toch komen..gezellig,en daarna je baby showen...als ik dan niet met zwangerschapsverlof ben...hahahah

Dankje Nadine!!
Ik ga nu ook echt naar beneden!!
Laat jullie morgen wel wat weten!!
Nadine,wat voor een werk zoek je??
Ik hoop voor je dat je ook gauw wat mag vinden!

Liefs,Swinnie

Dat is een bak! Bij didi hebben ze wel leuke vestjes, kun je zo bij je bolle buik dragen. hihihhi

Maar niet nerveus? Ik heb dat wel altijd bij sol gesprekken. Mijn laatste gesprek is nog niet zo lang geleden. 3 maanden terug, was een ander makelaarskantoor, zag er interessant uit. Ik reageren en op gesprek, hij wilde me hebben, maar moest dan alleen nog bedrijf onroerend goed doen. En dat is toch minder. Nee ik blijf nog maar op  mijn stekkie zitten. Maar soms is het fijn dat ze je nog graag willen. Het was voor 40 uur en ik heb heb gezegd dat ik eerder minder dan meer wil gaan werken vandaar.

groetjes
talke

swin, succes en ik kom langs waar je werken gaat !!!
leuk !!! veel plezier vanaaf!!!!
liefs tamaar

zeg tamaar,

zo krijg je natuurlijk niet veel gedaan he? of wel

strijk je een truitje en dan weer wat typen.

zo ongeveer..
nee ik heb veel shirtjes en dat is maar even eroverheen he!!!
en verder n heb ik de brui eraan gegeven want we hebben de parkiet van vrienden op vakantie en de honden vinden het een erg leuk speeltje dus moest de hele tijd terugkomen om even te mopperen helaas!!
maar goed zoveel is t niet meer en dan word het idd maar weer n dagje later

tuurlijk morgen is nog een dag! ik heb zondag wat gedaan dus en toen maar weer eens gestopt. Neem me altijd voor om het bij te houden maar daar komt het niet van.

druk mensje

Terug
Bovenaan