ff nieuwe aangemaakt, die andere werd zo lang....

Lieve Peet, Niek, Belle en Anke,

Hier helaas ook slecht nieuws..... Gistermorgen is het toch misgegaan, na een nacht met vreselijke hoofd en buikpijn ben ik gisteren toch enorm gaan bloeden en wist ik meteen dat het weer mis was.....
We zijn net naar de gyn geweest en ik moet over anderhalve week voor een echo komen, om te zien of alles weg is en ik mag als het goed is dan blind gaan starten met de Clomid. Ik zei dat ik zo vreselijk opzag tegen weer zo'n lange periode wachten, want ze stelde in eerste instantie voor om 6 weken te wachten, dus toen mocht het ineens zo.....
Ben wel heel verdrietig, maar ook wel beetje blij dat ik zo snel (in de eerste ronde Clomid na miskraam) weer zwanger was. Dus meiden, we blijven nog lekker even bij elkaar hoor!!!!

Niekje, wat verdrietig voor je meid, ik had echt verwacht dat het goed zat bij je!!! Maar zoals je zegt, wel fijn dat je goed gereageerd hebt op de Clomid!!!!!!! Knap dat je de positieve kant ook probeert te zien. Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan de voorbereidingen van je bruiloft, leuk hoor, wij zijn anderhalf jaar geleden getrouwd en kijk er met een heel fijn gevoel op terug!!!

tot snel dikke kus van Mickey

ps mijn computer deed het niet gisteren en ik wilde jullie zo graag even "spreken" haha ik werd er helemaal gefrustreerd van, dan merk ik hoe fijn ik het vind dat ik met jullie kan kletsen over het zwanger worden...... thanx!!

Lieve Mickey,

Ach meid, wat erg dat het nu weer mis was! Wel heel erg goed dat je zo snel alweer zwanger was, maar nu moet het nog blijven zitten he? Ik leef echt met je mee hoor, weet zelf helaas ook hoe het voelt als het mis gaat.... Ik hoop voor je dat het werkt straks, als je weer blind met die clomid mag starten! Ik weet zelf nog niks, nog niet ongesteld in ieder geval, dus dat is wel een goed teken, maar het zegt nog niks.... Je hoort het weer wel. Heel veel sterkte en ik denk aan je!

Liefs, Anke

Hey Mickey,

Dit nieuws had ik eigenlijk niet verwacht. 't Is wel ontzettend balen!!!
Fijn dat je niet zolang hoeft te wachten voor je weer verder mag, en dat de clomid dus goed aanslaat. Houd moed en zet hem op!! in de volgende ronde.

Liefs, Belle

Lieve Anke en Belle,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes..... Het moet idd even weer een plekje krijgen, het heeft niet zo mogen zijn.... Maar vind het fijn om te kunnen delen met jullie, is toch anders dan met vriendinnen die niet iets dergelijks meegemaakt hebben..

liefs Mickey

Lieve Mickey,

Jee, dit vind ik echt super vervelend....
Waarom kan het nou niet gewoon een keer gaan zoals het hoort en zoals het bij velen wel gaat.
Gelukkig kon je vandaag bij de gyn. terecht en ff met haar overleggen.
Fijn ook dat je volgende week alweer met clomid mag beginnen.
Meid wat moeten we er toch veel voor doen he... Echt oneerlijk hoe het gaat, maar ja... het is zo.
Ik hoop dat je deze ervaring een plekje kunt geven en dat je weer vol goede moed verder kunt en wilt gaan.
Ik wacht nog steeds op de RD... Vanochtend wat bruine prut verloren... Heel minimaal...
Zal wel een beginnetje zijn... Maar op de bijsluiter van de provera staat 3-7 dagen na de laatste pil krijg je een bloeding... Dus als het volgens het boekje gaat zal het woensdag op zijn vroegst beginnen...

Nou meis...
Tot snel weer... we houden elkaar op de hoogte.
Het is idd fijn om je gevoelens hier met mensen te delen.
Wij allemaal weten hoe iets voelt en dat weten onze eigen vrienden vaak niet.

Liefs
Peet

Hoi lieve Mick!
Ik kan wel huilen als ik jou berichtje lees. Ik had het zo gehoopt dat het goed zou gaan. Echt K#*#...
Ik hoop dat je het allemaal een plaatsje kunt geven en dat je daarna met goede moed weer verder kunt. Als ik zie hoeveel moeite ik er toch stiekem zelf  mee heb dat het deze ronde bij ons niet gelukt is,  kan ik me heel goed indenken hoe het voor jou en voor nog een aantal meiden hier moet zijn. Ik mag en wil dan ook (nog) helemaal niet klagen.
Als ik zie wat jullie door moeten maken en hoe snel het bij andere gaat...zo oneerlijk!
Vandaag ook weer bij een vriendin geweest waar twee zwangere meiden zaten. hele avond dus alleen maar zwanger schap en natuurlijk aan het einde de vraag en jullie na de bruiloft???? Ook snel kinderen??? Zijn jullie nu zeker nog niet mee bezig allemaal he??? Grrrrrrrr Dat is waar ik het meeste bang voor was, als de bruiloft dichter bij komt.... Ik denk dat we na de bruiloft ook maar aan bepaalde mensen gaan zeggen dat we meer dan een jaar bezig zijn want dit is alleen maar frustie!
Kijk andere kunnen er ook niets aan doen natuurlijk.....maar ja.
Meiden ik hoop dat we nu eens snel een posi bericht van een van ons krijgen want hier worden we alle niet vrolijk van.....
Peetje bij jou nog rustig??? las dat het bij Anke ook mis was....Echt balen! het is onze maand niet. hopelijk de komende maand meer geluk.
ik blijf voor allle duimen!

Nou slaap lekker allemaal en spreek jullie weer snel!

xxx Niekje

Hoi Meiden,

Ja wat een veelbelovende maand leek te worden loopt toch weer ff anders af voor ons... Hoewel, niet iedereen is al uit de race toch? Wij gaan met goede moed weer verder. Voel me over het algemeen wel rustig, met wat flinke dippen af en toe. Pfff als ik zie hoeveel ik vloei moet het haast een 6-ling geweest zijn.... Maar goed, laat et maar vloeien, dan komt alles er nu hopelijk wel in 1 keer uit. Gisteravond wezen eten met mijn vriendin en naar Najib Amhali geweest, raar, maar hele fijne afleiding en ik heb enorm gelachen om hem. Mijn lief had vriend op bezoek, als hij alleen zat was ik denk ik niet gegaan. Maar raar, dat ik toch gewoon erg kon genieten, terwijl ik ook erg verdrietig ben. Het voelt nu wel anders dan de vorige keer....maar was ook veel korter natuurlijk.

Oh Niekje dat is zo herkenbaar wat je schrijft... Mijn zusje was vorig jaar zwanger met nog 5 vriendinnen vanhaar, pfff ik vond haar verjaardag toen echt een ramp!!! Logisch, het ging alleen maar over baby's en zwanger zijn, maar ik voelde me zo rot als oudere zus .... En na ons trouwen kregen we van zoveel mensen de vraag En...... kunnen we al een kleintje verwachten???? Zelf mensen die ineens opmerkingen gingen maken als Mag ik je al feliciteren????? Ik ben wel stevig hoor, maar die buik was echt niks dikker geworden..... Daarom hebben wij het in de loop van de tijd toch aan meer mensen verteld, niet tot in detail, maar wel dat we in het ziekenhuis lopen.

tot gauw, liefs van Mickey

Hoi meiden
Vanmorgen ziekenhuis gebelt voor vervolg afspraak, kan ik pas over ruim twee weken terecht!!!! Belachelijk. Ze vroeg waar het voor was en of ik aan een dag gebonden was. Had ik nu toch maar ja gezegd!!!! Dan had ik misschien nog volgende week gekunt. Nu weet ik helemaal niets en kan dan ook niet meer afbouwen met provera voor mijn bruiloft :-( Ik hoop zo dat ik dan niet ongi ben ......Zou het zo erg vinden. Ik hoop dat ze nog iets voor me kan doen over twee weken. Was zo teleurgesteld...
Sorry moest het even kwijt.

xxx Niekje

Terug
Bovenaan