ff nieuwe aangemaakt, die andere werd zo lang....

He Niek,

Wat vervelend voor je meid!!! Joh waarom bel je niet nog een keer en leg je uit dat je gaat trouwen en niet ongesteld wilt zijn dan. Daar zullen ze wel begrip voor hebben toch??
Hahahah mijn huwelijksnacht had ik me heel anders voorgesteld.... Mijn lief ging nog ff douchen en ik viel als een blok in slaap in mijn sexy lingeriesetje.... Hij heeft me laten slapen dus ik werd helemaal verontwaardigd wakker de volgende ochtend hihi.. Dacht dat ik de enige was met zo'n niet-romantische huwelijksnacht, maar het schijnt veel voor te komen haha

Maar serieus, gewoon bellen meid, desnoods kun je een telefonisch consult krijgen met een gyn. Gewoon voor jezelf opkomen!!!! (zegt ze....)

dikke kus van Mickey

Hallo meiden,

Nou, hier is het ook zover...
De RD zijn gearriveerd...
Tenminste, daar ga ik wel van uit.
Verlies veel troep, maar nog niet heel helder bloed. Weet ook ff niet of ik dit als dag 1 moet tellen....
Verder ben ik super chagerijnig en heb ik hoofdpijn....
Het hoort er allemaal bij... Straks ff het ziekenhuis bellen voor een afspraak en dan overmorgen weer aan de clomid... Ronde 12 here I come... (of was het nou 11, ben ff de tel kwijt...) slik te lang clomid... kan het niet meer bij houden...

Niekje, ik zou   ook gewoon bellen! Kom voor jezelf op meid.
Mickey, hoeist? Je hebt een flinke bloeding las ik... Hopelijk dadelijk goed schoon en dan met een schone lei weer beginnen. (Wij gaan overigens in december naar Najib. Gisteren kaartjes gereserveerd voor het theater. Ook Jochem Meijer. Die is echt helemaal te gek gaaf!)

Nou meiden, tot snel maar weer

liefs
Peet

Hallo meiden,

jeetje wat is er al weer veel gebeurt! Fijn dat je RD zich aankondigen, Peet!
En Niekje, zeker nog even bellen anders blijf je met een rot gevoel zitten en heb je er later spijt van. Wel leuk dat jullie gaan trouwen. ik wilde ook graag zwanger zijn op mijn trouwdag 3 jaar geleden. Tja,het resultaat is bekend, niks. En ik geloof dat onze huwelijksnacht ook niet zo spectaculair was zoals ze in de boekjes beschrijven. Moest juist die dag ongi worden(zat er tegenaan) . Maar heb het op de dagen zelf heerlijk gehad (wij trouwden op vrijdag en het feest op[ zaterdag).

Ennuh, Najib is erg leuk evenals Jochem Meijer. Ga zelf ook regelmatig naar voorstellingen. Nuhr en Niet Schieten hebben vaak ook aparte(Nuhr) en leuke (Niet Schieten) voorstellingen.

Zelf heb ik weer vakantie en zit een beetje thuis te niksen. Heb niet zoveel zin om iets te doen. Er is nl genoeg te doen.

Hmm, dit wordt al weer een lang stuk ik ga nog even op het andere stukje van Peet reageren ("voor Belle")

Groetjes Belle

Hallo Belle,

Ook vakantie? Lekker he... Ik heb vorige week al vakantie gehad en deze week ook nog.
Vorige week nog flink voor school gewerkt en deze week niks gepland voor school, maar in huis des te meer....

Ik heb het ziekenhuis straks gebeld.
Moest eigenlijk 24 mei komen (=dag 10), maar dan is mijn eigen gyn er niet...
Zegt die lieve assistente... kom je toch op je verjaardag (Dat ze dat gezien had zeg....) want dat is dag 11 en dat mag ook wel...
Dus nu volgende week vrijdag naar het ziekenhuis. Op mijn verjaardag... Hopelijk kan ik dan een mooi beginnetje maken voor een mooi cadeautje. Dat zou wel gaaf zijn...
Ik mag van de week weer beginnen met clomid....
Hopelijk is mijn humeur snel weer wat beter, want ik ben super super super chaggie vandaag......

liefs,
peetje

net ff vergeten dat ik ook voor iedereen typte, daarom nog maar een keer... nou goed... haha

Hallo Belle,

Ook vakantie? Lekker he... Ik heb vorige week al vakantie gehad en deze week ook nog.
Vorige week nog flink voor school gewerkt en deze week niks gepland voor school, maar in huis des te meer....

Lieve allemaal,
Ik heb het ziekenhuis straks gebeld.
Moest eigenlijk 24 mei komen (=dag 10), maar dan is mijn eigen gyn er niet...
Zegt die lieve assistente... kom je toch op je verjaardag (Dat ze dat gezien had zeg....) want dat is dag 11 en dat mag ook wel...
Dus nu volgende week vrijdag naar het ziekenhuis. Op mijn verjaardag... Hopelijk kan ik dan een mooi beginnetje maken voor een mooi cadeautje. Dat zou wel gaaf zijn...
Ik mag van de week weer beginnen met clomid....
Hopelijk is mijn humeur snel weer wat beter, want ik ben super super super chaggie vandaag......

liefs,
peetje

He meiden
Als ik dat zo lees hebben er heel wat meiden slechte zin (gehad) vandaag!
Nou ik was er ook een van hoor. Kon vanmorgen wel huilen als iemand boeh zei en waarom???? Dat weet ik niet eens....
Peetje ben wel blij dat je duiveltjes er zijn en dat je verder kunt. Gelukkig nieuwe ronde, nieuwe kansen.....ga flink voor je duimen.
Nou dat ...piep.... ziekenhuis, ben er nog pist over!!! ik had ook al gevraagd voor een telefonisch consult maar dat deden ze niet want de gyn moest dat toch goed kunnen beslissen grrrrrrr wat een onzin. had ik maar gewoon gezegd dat ik op dag 3 voor de clomid terug moest,..... Maar ja....ik ga er toch maar eens hard over denken of ik na de bruiloft niet lekker naar de mortel ga hoor. heb het er net ook met mijn manneke over gehad en hij had zoiets....als je dat graag wil.....
Nou ik ga over twee weken wel en zie dan wel verder, wil me er nu eigenlijk ook even niet druk meer over maken en gewoon een paar weekjes genieten met mijn lieve manneke...
Nou zal proberen goed voor mezelf op te komen :) en we zien het wel....ga me nu de komende weken gewoon lekker met jullie bezighouden.....heb ik ook veel tijd om voor jullie te duimen.....
Nou meiden succes en ik meld me wel weer...

xxx Niekje

Hallo allemaal,

Nou, ik loop lekker leeg... Had net ff mijn mannetje aan de telefoon en ik zei al tegen hem... volgens mij komt nu alle ellende van de afgelopen maanden er voor een goeie uit....
Hopelijk wordt het allemaal schoon van binnen en kunnen we echt met een schone lei eindelijk weer eens een keer een eerlijke kans krijgen....
Ik vind dat ik die onderhand wel weer eens heb verdiend... Vinden jullie ook niet?
Morgen ga ik in elk geval weer beginnen met de clomid. En dan gaan de kaarsjes weer flink branden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik voel me vandaag niet helemaal topfit... Beetje spierpijn overal en nergens zin in.... Ga hopelijk toch geen griepje krijgen, want dat kan ik er eigenlijk nou niet bij gebruiken... Of misschien gewoon een dipdagje, kan ook toch?
Gelukkig niet veel in de planning vandaag, dus maar lekker op de bank met een boekje, of voor de tv....of hier achter de computer forummen...hahaha....
Ik kom straks weer ff kijken of iemand nog nieuws heeft hierzo.

liefs,
Peet

He hallo Peet,

jij ook op het forum, vakantie zeker .

Lekker hoor!   Ongi en dan ook gewoon niets hoeven doen dan heerlijk boekje lezen enzo (dat huis schoonmaken kan altijd nog   zeg ik altijd tegen mezelf). Ben zelf ook boekje aan het lezen. Gister even bij de buuv gehaald.(het meer van de meisjes).

Lekker dat je alweer aan de clomid mag. Zal een kaarsje voor je branden dat het positief mag uitpakken en je verder kan naar het volgende forum! Hoop het echt voor je!!

En Niekje, gewoon lekker het forum checken en idd lekker hier kwebbelen. Verstrijkt de tijd het snelst!

Groetjes Belle

(Ben komend weekend vanaf morgen  waarschijnlijk niet super veel in de gelegenheid om te kletsen, gaan een weekend weg)Tenminste als het weer mee zit.

Terug
Bovenaan