Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee ik kom niet naar de meeting. Ik zit dan lekker in het zwembad we gaan toevallig dat weekeind naar centerparcks, maar het had me wel leuk geleken. We gaan voor het eerst met vince een weekeind weg ben benieuwd hoe ie het vind en wat ie van het zwemmen vind
ja klopt.waar jou huis woont dat ken ik niet,maar zaltbommel is niet heel ver weg.is maar net wat je gewend bent dan.ik heb ik waspik gewoond,3 kwartier rijden van hier.zaltbommel ligt halverwege.
Lekker weekendje weg! Ik heb toevallig gisteren een zwemband gekocht voor Evi. Wij gaan maandag een midweek weg.
Evi is dol op water, dus ik denk dat ze zwemmen wel leuk vindt.
Veel plezier het weekend!!
Ik heb van mijn schoonzusje ook zo een zwemband gehad zat al te denken om het in het ligbad hier uit te proberen maar ik doe het gewoon daar wel en we zien het wel.
Het zal vast wel goed gaan hij is zo makkenlijk (net zijn moeder) .
Lekker man een midweek weg wij gaan in januari samen met zin 3 nog een keer nu gaan we met zijn 8 gezellie.
Jullie ook al vast heel veel plezier
groetjes lonkie(zo noemen mijn vrienden me hihihi)
Het is van af hier ongeveer 30 min met de auto naar Dodenwaard ik heb ook in buren gewoond dus zodoende dat ik het ene beetje weet beval het je daar een beetje