ff showen,ben zo trots!!!

Hoi Kari

Knap hoor! Wees maar trots in alles wat hij doet.

Hier hebben we ook een luilak (15wk)  die zijn hoofd nauwlijks optilt als hij op zijn buik ligt.
Cb zei de laatste keer (3 wk geleden)  oei doet moeten jullie wel meer oefenen anders moet hij naar de fysio blablabla. Ik probeer elke dag maar meneertje vertikt het. Ja een klein stukje lukt wel maar meer ook niet. Als hij op zijn rug ligt probeert hij wel zijn hoofdje op te tillen. Maar momenteel zijn de handen erg in trek

groetjes annegien

Knap hoor!

Ik zie ook dat hij netjes op zijn armen steunt. Nou, Nikki weigert dat te doen. Als ik haar op de buik leg en haar armpjes zo neerzet dat ze erop steunt, ligt ze binnen een paar seconden zoals ze het zelf wil, namelijk met haar armen opzij. Ze is dan als het ware aan het vliegen. En een speeltje voor haar neus leggen helpt niet, daar kijkt ze dan alleen naar en wil het niet pakken. Ach ja, als ze het niet wil doen, dan niet, maar we blijven wel elke dag even oefenen.

Groetjes, Marieke

Hey Kari,

Geweldig toch, dat hij ineens zo'n vooruitgang maakt! Zo zie je inderdaad maar dat elk kindje zich lekker op zijn eigen tempo ontwikkelt.

En zo te lezen duurt het draaien ook niet meer lang. Senne is zo ook begonnen met draaien: eerst de benen heel hoog in de lucht, dan opzij vallen en opeens rolde ze door. Leuk om naar te kijken hoe ze oefenen!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan