A
Anoniem
Guest
Ik had al eeder vertelt dat het soms niet zo goed met me gaat.
Om verschillende reden,ik ben al een emotioneel en vrij onzeker mens,aan het werk gaan na mijn zwangerschap viel tegen en mijn broer zit voor langere tijd vast.
de laatste tijd ging het weer wat beter.ik kon het van mijn broer goed van me afzetten.
maar nu zijn er weer veel veranderingen op het werk en mijn broer blijkt erg ziek te zijn wordt dagopname aangeraden.hij heeft adhd,wat al gedacht werdt vanaf zijn geboorte,nu pas echt bevestigd.hij zit volledig in de knoop,maar ziet het zelf niet.
ik merk dat ik weer gestrest en gespannen ben.
Ik ben erg rusteloos,kan niet goed stilzitten,heb stemmingswisselingen,kan niet echt genieten,loop te mopperen.
gelukkig kan ik wel van mila genieten,maar kan me maar moeilijk ontspannen om leuke dingen te gaan doen.
op het werk vindt ik het op het moment ook weer niet prettig,
soms gaat het wel goed. maar soms denk ik ik zal wel eens wat willen hebben om rustiger te worden en meer de rust te kunnen vinden,ik denk als maar vooruit en vooruit.ik wil meer genieten en me goed voelen..genieten van ons gezinnetje en werk is maar werk ik moet de dingen kunnen loslaten.
waarom kun je je soms zo klote voelen,terwijl je eigenlijk alles hebt.
Wie van jullie heeft ervaring met een rustgevend homeopatisch middel?
ik durf niet gelijk naar de dokter te gaan voor iets rustgevends(of ben ik dan een schijterd) maar wil dit eerst proberen,mischien gaat het goed.
ik weet dat er veel middeltjes zijn met valeriaan erin, beinvloed geloof ik de werking van de pil..?
nou ben weer even mijn verhaal kwijt,..is weer lekker vaag geloof ik.. maar ben het toch even kwijt en dat helpt.ik weet dat vele van jullie ook met allerlei gevoelens stoeien..
en oja mischien hebben jullie nog ontspantips voor mij....
liefs piewie