ff voor de afleiding: Wat voor werk doe je en hoe doe je dat dadelijk als je er je 1e/2e/3e of 4e ki

hoi ik ben 31 jaar en mama van drie. ik werk als trajectbegeider en jobcoach binnen een welzijnsinstelling.ik werk 24 uur op drie vaste dagen in de week met flexibele werktijden dus ik kan het me zelf indelen omdat ik grotendeels ambulant werk.ideaal met kids. wij willen voor de vierde gaan in het nieuwe jaar.en als er een ziek is werk ik vanuit thuis.groetjes

hoi hoi
Ik ben 25 jaar en ik heb een dochter van net 2. Ik werkte altijd 32 uur bij de Kruidvat en ben sinds ik moeder ben 20 uur gaan werken. Ik werk 2 lange dagen zodat ik in twee dagen mijn 20 uur heb gemaakt, ideaal! Mijn dochter gaat 2 dagen naar haar oma toe.

Ik werk nu 40 uur op kantoor & stel dat er een kleintje kom wi ik toch minimaal 3 dagen blijven werken ook voor de financiele kant ...

Hallo

Ik ben 29 jaar en heb een dochter van 1,5 .
Ik ben kraamverzorgster en werk 20 uur dat is 8 dagen werken en 9 dagen vrij.
Onze dochter heeft door de week oppas en in het weekend is papa thuis

hoi ik ben 26 jaar en hoop snel zwanger te worden van de eerste. Ben 1 dag in de week oppas voor me neefje van bijna 22 maanden. Ik ben bloemist en werk in een hele leuke exclusiefe winkel. Werk op dit moment 40 uur en wil straks nog maar 32 uur werken me vriend neemt ook een vaste dag vrij. Hij werkt namelijk wisseldiensten waar geen touw aan vast te knoppen is dus daar hebben we niks aan. De kleine gaat dan 2 dagen naar de creche en mocht het nodig zijn 1 dag naar oma.Groetjes

Zit eigenlijk op het andere forum (als het langer duurt) maar vond dit wel een leuke om ook op te reageren ;)

Ik ben 24 jaar en werk 30 uren als begeleidster in de crisis- en overbruggingsopvang waar voornamelijk pubers wonen in een eigen app. Een zeer afwisselende uitdagende baan. En ik blijf zoals het nu staat, mocht ik moeder worden, gewoon 30 uur werken. Ook omdat mijn partner in een re-integratieproject zit en onduidelijk is hoeveel hij straks kan gaan werken.. (mijn partner heeft onlangs een beroerte gehad) en omdat ik mijn werk erg leuk vind..Dus waarschijnlijk gaat mijn partner minder werken..(en dan ook niet alleen als we een kindje verwachten maar sowieso)

Zit eigenlijk op het andere forum (als het langer duurt) maar vond dit wel een leuke om ook op te reageren ;)

Ik ben 24 jaar en werk 30 uren als begeleidster in de crisis- en overbruggingsopvang waar voornamelijk pubers wonen in een eigen app. Een zeer afwisselende uitdagende baan. En ik blijf zoals het nu staat, mocht ik moeder worden, gewoon 30 uur werken. Ook omdat mijn partner in een re-integratieproject zit en onduidelijk is hoeveel hij straks kan gaan werken.. (mijn partner heeft onlangs een beroerte gehad) en omdat ik mijn werk erg leuk vind..Dus waarschijnlijk gaat mijn partner minder werken..(en dan ook niet alleen als we een kindje verwachten maar sowieso)

Terug
Bovenaan