ff voorstellen en vraagje

hallo,
ik zal me ff voostellen voor degene die me nog niet kennen(ik zat nl altijd op het febr.forum)
ik ben marjolein,23 jaar en was zwanger voor de 1e keer. maar helaas is het dus 2 weken geleden mis gegaan. ik had al een tijdje last van oud bloed verlies en toen dat over ging in rood bloed, begon ik me zorgen te maken en uit de inwendige echo bleek dat er wel een vruchtzakje met iets erin was, maar geen hartactie...ik was 7,5 week zwanger. paar dagen later ben ik het vruchtje verloren. mijn wereld storte echt compleet in! maar jullie zullen allemaal precies weten hoe het is.
nu mijn vraag: de gyn zei dat ik een ongesteldheid moest afwachten voor we weer mogen klussen, maar ik wil dit eigenlijk niet. wil er gewoon weer voor gaan, want het idee om een condoom te gebruiken terwijl ik juist graag een kindje wil stoot me  heeel erg tegen de borst! en een hele maand dan niet klussen,tja denk niet dat mijn mannetje dat volhoud!!
dus wat  moet ik nou doen, braaf luisteren naar de gyn of mn eigen gevoel volgen??
l
liefs marjolein
tjee, wat een verhaal is het geworden pfff,  sorry hoor!  

Met die vraag zit ik nu ook...

Vervelend he? had je het lekker allemaal gepland en dan gaat het mis! Loop je ineens weer achter de feiten aan.Bij mij is het helaas ook misgegaan, was 11 weken met de echo en daar bleek de siamese tweeling bij 9 weken was overleden.
We kijken er nuchter tegenaan omdat dit geen kans van leven had maar toch blijft het je kindje (kindjes).
Afgelopen woensdag ben ik gecurreteerd en ik wil ook zo snel mogelijk weer aan 'de slag' ik moet wachten tot het bloeden over is en dat is al bijna zo.

Ze zeggen dat je niet perse een ongi hoeft te wachten volgens mij zeggen ze dat meer om bij de volgende weer je zwangerschapsduur makkelijker vast te stellen.
Ik weet niet wat het beste is, misschien iemand anders nog ervaringen??

Veel sterkte met het verlies en hopenlijk binnenkort weer beter nieuws!
Gr. Roos

ps. ik ben ook 23 en kreeg steeds de reactie; ach joh, je bent nog jong..... AAAHHHH net of dat wat uitmaakt! net of het verdriet dan minder is ofzo. heb jij die ervaring ook?

hoi rosaliek!
bedankt voor je reactie!
ik kreeg inderdaad ook die reactie van 'je bent nog jong'  grrrrrr...
echt om kwaad van te worden ja!
en ook kreeg ik reacties van'ach je was nog maar 7,5 week zwanger, wees blij dat je niet verder heen was toen het mis ging'! .....tja tuurlijk ben ik daar blij om, maar dat maakt het voor mij niet minder erg ofzo hoor! maar ja....ik ga er maar vanuit dat ze het goed bedoelen!
ik had jou verhaal al eens gelezen ja, goh wat een verhaal joh, dat je een siamese tweeling had.. hoor je niet vaak volgens mij. tenminste niet hier in nederland. dat is meer iets voor amerika!
ik wens jou ook veel sterkte meid, en hopelijk gaan we allebei gauw naar het zwanger zijn forum. ik denk namelijk niet dat ik wacht tot mn volgende ongi.....want IK WIL EEN KIND!!!
liefs marjolein

hoi,

mijn naam is jerney en ik ben 23jaar
ik heb op 7 februari dit jaar een miskraam gehad na 12weken
en ik ben daarna meteen weer zwanger geworden ben ook niet ongi geweest
en alles gaat gelukkig goed en we zijn al 21wk en 4dg zwanger
bij mij had de gyn ook gezegd wachten tot dat je weer ongi word
en ik maar wachten en wachten totdat ik merkte dat ik weer misselijk werd, nou naar de arts gegaan en een test gedaan, en die was positief,
daarna een echo en bleek al 9wk te zijn.
was wel even schrikken want had niet verwacht dat dat zo snel na een miskraam kon, maar je ziet het, kan dus wel.
de verloskundige heeft mij later verteld zodra je lichaam er klaar voor is kan je weer zwanger worden.

groetjes jerney 21wk 4dg

Hallo allemaal,
ik wil graag reageren op het onderwerp waar jullie over praten. Ik ben nieuw op deze forum en heb getwijffeld om hieraan mee te doen, maar misschien is het juist wel fijn om gedachten en ideeen te delen. Eerst voorstellen; mijn naam is Sandra, ben 27 jaar en 8 weken zwanger geweest. Tijdens mijn vakantie in griekenland is het fout gegaan, was hiervoor alleen nog bij de huisarts geweest en zou na mijn vakantie contact met VK opnamen. Het is dus misgegaan en volgens de huisarts is er geen reden om af te wachten met het opnieuw te proberen, zij is van mening dat als je je goed voelt moet doen waarvan jij denkt dat goed voor je is. De miskraam is pijnloos verlopen, het wel het vruchtje in "mijn handen" gehad en bloedverlies alsof ik ongesteld was gehad. Verder dus eigenlijk nergens last van gehad dan me geestelijk klote gevoeld te hebben.
Wij zijn inmiddels gewoon weer begonnen met "klussen" en zullen afwachten hoe lang het moet duren?

Hoop jullie berichten te mogen volgen en jullie later te spreken.

bedanktt voor jullie reacties! nou weet ik zeker dat ik er gewoon weer voor ga (eigenlijk zijn we al begonnen,eergister geklust en gister duidelijk eisprong gemerkt!! lage rugpijn en slijm. dus wie weet!! maar ik ga er niet van uit dat het zo snel weer lukt.
liefs marjolein

succes Marjolein, wie weet gebeurt het toch allemaal sneller dan verwacht?! Ik ga ook nergens vanuit, maar een meevallertje zou nou toch ookwel even fijn zijn, of niet?
Liefs, Sandra

ook ik krijg de reactie, je hebt nog tijd genoeg,
ja maar dat wil niet zeggen dat ik nog geduld genoeg heb om te wachten haha
ook ik ben 23 en ook ik heb een miskraam gehad, een hele vroege maar toch een miskraam.
ik heb ergens gehoord dat je als je klust na  je miskraam je op zich meer kans maakt omdat je dan nog hormonen in je bloed hebt.
weet niet of het waar is.
ik ben na het bloeden weer gewoon gaan klussen, omdat ik zoiets had van:
waarom niet.
succes meiden!

Terug
Bovenaan