ff voorstellen!!

hee flxxxtje

Tuurlijk mag je meekletsen joh! hardstikke gezellig
jah, ik was eigenlijk binnen 2 mnd zwanger, alleen dat werd een MK, daarna weer meteen zwanger en das mijn prachtige wondertje Justin Tarachand gewoeden en die is nu dus 8 maanden. Wat spannend joh, al overtijd, hoeveelste ronde is dit voor je? en volgens mij je eerste kindje??? zal duimen voor je dat het raak is hoor!! voel je al iets?? niet dat dat wat zegt, want ik merkte nieteens dak zwanger was in het begin hahahaha

succes hoor en laat snel wat weten??

liefs sweety

Hey sweety,

Hey leuk dat je ook weer hier bent, joh is het al zo lang dat we op dit forum zijn,haha!!
Jemig dacht dat het niet zo lang was,hihi!!! En ja spannend toch weer hé om weer proberen zwanger te raken??? Had dat zelf ook nu nog steeds eigenlijk!!! Heb vorige maand een hele korte RD gehad dus nu allemaal vage klachtjes dus ja weet het ook niet toch testje doen of heb ik vitamine tekort of iets anders, ben best onzeker heb al vaker getest en steeds weer negatief en daar wordt je niet vrolijk van!!! Hmm maar ja ga denk ik vandaag toch maar weer ééntje kopen en dan zien we wel!!!!
Meid heel veel succes en ik hoop dat het deze keer ook heel snel mag gaan voor jullie!!!
Dike knuffel voor jullie Justin!!!

Groen gefeliciteerd meid lekker gevoel toch zwanger zijn en dan zo onverwachts das helemaal mooi toch!!! Geniet ze!!!
Alle andere meiden succes hé met zwanger worden!!!

Oh ja was me ff vergeten voor te stellen!!! Ben denk ik ook zolang op dit forum als sweety!!!
Ben Sandy 36 jaar  en ik woon samen met mijn a.s man ja we gaan trouwen volgend jaar september, we hebben al 1 kindje van alweer 9mndjes oud een dochertje Jessica. Wij zitten nu al in ronde 6 maar eigenlijk wilde we nu een pauze   houden tot volgendjaar maart april, maar ja ga dus dit weekend toch maar testen zoals hierboven staat we wachten af en anders klets ik gewoon mee met jullie als dat mag????

Nou succes meiden!!!

Liefs Sandy

Hey sweety,

Hey leuk dat je ook weer hier bent, joh is het al zo lang dat we op dit forum zijn,haha!!
Jemig dacht dat het niet zo lang was,hihi!!! En ja spannend toch weer hé om weer proberen zwanger te raken??? Had dat zelf ook nu nog steeds eigenlijk!!! Heb vorige maand een hele korte RD gehad dus nu allemaal vage klachtjes dus ja weet het ook niet toch testje doen of heb ik vitamine tekort of iets anders, ben best onzeker heb al vaker getest en steeds weer negatief en daar wordt je niet vrolijk van!!! Hmm maar ja ga denk ik vandaag toch maar weer ééntje kopen en dan zien we wel!!!!
Meid heel veel succes en ik hoop dat het deze keer ook heel snel mag gaan voor jullie!!!
Dike knuffel voor jullie Justin!!!

Groen gefeliciteerd meid lekker gevoel toch zwanger zijn en dan zo onverwachts das helemaal mooi toch!!! Geniet ze!!!
Alle andere meiden succes hé met zwanger worden!!!

Oh ja was me ff vergeten voor te stellen!!! Ben denk ik ook zolang op dit forum als sweety!!!
Ben Sandy 36 jaar  en ik woon samen met mijn a.s man ja we gaan trouwen volgend jaar september, we hebben al 1 kindje van alweer 9mndjes oud een dochertje Jessica. Wij zitten nu al in ronde 6 maar eigenlijk wilde we nu een pauze   houden tot volgendjaar maart april, maar ja ga dus dit weekend toch maar testen zoals hierboven staat we wachten af en anders klets ik gewoon mee met jullie als dat mag????

Nou succes meiden!!!

Liefs Sandy

Hallo Dames,

Nou ben inmiddels 3 dagen overtijd (wat me nog nooit is overkomen sins juli) dus heb vanochtend een test gedaan die je na 3 minuten moest aflezen. Toen gebeurde er weinig, maar na 4 minuten verscheen er een licht streepje... Ik weet dat je de tijd aan moethouden, maar heb toch nog steeds het gevoel dat t misschien wel raak is... (ontkenning? haha).

Weet ook dat de spiegel van de HCG hormoon met de dag stijgt dus de kans op een negatieve test zo vroeg nog groot is en je later misschien wel positief kan testen dus blijf hopen....

Ga nu rustig wachten of de ongesteldheid alsnog komt en anders probeer ik het dinsdag of woensdag nog een keer...

Herkennen jullie dit? Ook wel eens na heel regelmatig te zijn geweest een langere cyclus gehad?

Liefs floor

Sweety,

Ik zit in ronde 2 pas maar ben wel al sins juli gestopt met de pil. We gaan voor ons 1e kindje... Al die tijd heel regelmatig geweest 28 dagen, laatste maand 27 dagen en nu dus inmiddels op de 31 dagen...?

Ach je blijft hoop houden he... haha

Groetjes

Hi was ik weer... Sorry,

Maar wilde nog ff iets proberen. Kan een banner plaatsen met de tijd dat je overtijd bent.. ff kijken of het lukt..?

Groetjes floor

heee floor,
las net in een andere topic dat je een heeeeel licht streepjes had???? tjee meid, wat spannend!!! een streep = een streep he, hoe licht ook!!! dus een hele voorzichtere proficiat dan maar....:) laat ff weten of het een stevige streep wordt he!!! hoe voel je je??

liefs sweety

Terug
Bovenaan