ff voorstellen

J3nny23

New member
Hallo meiden!

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is jenny ik ben 25 jaar moeder van een jongetje van 15 maanden.
En inmiddels 18.5 weken zwanger van ons tweede wondertje.
Ik heb met mijn zoon destijds meegedaan aan de mamaclub van november en december 2012/
Met mijn zoontje zijn we anderhalf jaar bezig geweest en doormiddel van clomid zwanger geraakt.
Heb voor mijn zoontje eerst nog een miskraam gehad.
Ons tweede wondertje is spontaan gekomen 1 of 2 keer de pil vergeten en wonder boven wonder zwanger.

Ik ben 24 juni uitgerekend en we hebben 5 februari onze 20 weken echo.
Het lijkt me weer erg gezellig lief en leed te delen met de juni mama's!

Liefs jenny
 
Welkom.
Ik ben ook 24 juni uitgerekend en heb ook 5 februari de 20 weken echo ;-)

Je zal wel even geschrokken zijn toenje ontdekte dat je weer zwanger was? Het is jullie gegund!
 
@ lkimmie24 owh wat toevallig! Hihi heb jij al een gevoel wat het word? Ik ben zo vreselijk nieuwsgierig! Hihi ja was wel geschrokken dat heeft wel even geduurd maar het is toch een wondertje dat het zo gegaan is voor hetzelfde geld was een tweede niet gelukt of moesten we weer de mm in dus nu erg blij dat het zo gegaan is! @saxo80 mijn Facebook is jenny van der kamp van der veen ik praat graag mee gezellig!
 
Ja tuurlijk ben je daarna super blij en mooi dat het nu zo gegaan is, het heeft gewoon zo moeten zijn.

Ik heb geen gevoel wat het wordt maar ben zooo nieuwsgierig veel zeggen een meisje. We wilde het eerst niet weten maar we gaan 5 februari toch spieken hahaha.
 
Terug
Bovenaan