ff vraagje, zaterdag ONGI DAG maar is er nog altijd niet.

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen!

2 juni was mijn laatste ongesteldheid, ik heb 21 en 22 juni wat bloed verloren en zaterdag zou mijn volgende ongi dag zijn...... maar het is nu maandagmiddag en het is er nog niet. Ik heb de clear blue test en de test van de DA geprobeerd, maar beide zeggen ze negatief.

Wat moet ik hiermee???

hoi Linda.

Ik zit met het zelfde probleem.
Ik had 3 juni mijn laatste ongesteldheid dag. en weet niet helemaal hoe mijn cyclus in elkaar zit, maar zit nu op dag 29 en had gister ook een negatieve test.
Het kan dus zijn dat je een langere cyclus hebt en over een paar dagen ongesteld word, maar het kan ook zijn dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit waardoor de test nog negatief is.
Als ik jou was zou ik over een paar daagjes nog eens testen!

veel suc6
liefs Eva

Hey inderdaad jij zat ongeveer op dezelfde dag als ik!....... Ik ben dus niet de enige die geen RD heeft, maar ook negatief test....pffff          
Wat doe jij? Wachten, wachten, wachten?

ja ik doe ik niets anders dan wachten, en 100x naar de wc gaan en wachten.
ik heb via sensitest testen gekocht omdat die wat goedkoper zijn, en krijg die morgen.
dus ik ga morgen of woensdag nog een testje doen.
en als het dan nog negatief is, denk ik dat ik gewoon een lange cyclus heb deze keer.
Vorige keer was het 25 dagen...

Heb jij last van kwaaltjes?
Ik heb super gevoelige borsten, ben moe en heb al een week last van ongi krampjes.

liefs Eva

ja het vreemde is dat ik 21 en 22 juni wat bloed ben verloren (bij een 28-daagse cyclus is dit denk k de innesteling). Ik heb al 1 1/2 week buikpijn, misselijk, hoofdpijn heeeeeeel veel naar de wc zeker 1x per half uur en misschien een beetje raar om te zeggen maar de hele tijd stijve tepels terwijl ik hier van te voren vrijwel geen 'last' van had.

Trouwens het is inderdaad een goede tip om die goedkopere testen te kopen, ben pas in  mijn 1e ronde maar heb al 4 testen gebruikt  (3 clear blue en 1  van de DA)  

erg he steeds testen kopen... heb ik ook hoor.
Daarom heb ik ze nu via sensitest besteld.
Misschien ook wel wat voor jou ;-)
nu heb ik er 3 voor 6 euro incl. verzendkosten. En ze zijn net zo betrouwbaar heb ik hier op het forum al gelezen.
Het scheeld een hoop geld en het is ook anoniem, want ik voel me nu al vaste klant bij de DA.

jou kwaaltjes klinken wel positief hoor! en die bloeding van vorige week is ook een goed teken.
Nou meid ik ben benieuwd, ik duim voor je

liefs Eva

Ja door die bloeding en die kwaaltjes dacht ik dat het 'raak' was, maar nu ik 2 dagen overtijd ben en nog altijd negatief test begin ik toch zwaar te twijfelen

Jij hebt dus ook een negatieve test gehad? Wanneer ga jij de volgende keer testen?

Terug
Bovenaan