ff vraagje, zaterdag ONGI DAG maar is er nog altijd niet.

ik ga morgen middag als ik de test binnen heb nog een keer testen of misschien woensdag ochtend.
ik zit nog te twijfelen wanneer ik het doe, want ik test liever smorgens omdat je dan meer hcg in je urine hebt en meer kans hebt op een positieve test maar als ik woendag ochtend test heb ik maar heel even om bij te komen want dan moet ik alweer werken.

lasitge keuze dus...

wanneer ga jij weer testen als de rd's nog niet zijn verschenen?

liefs Eva

ik heb nog één test thuis liggen. Zal het verstandig zijn om morgenvroeg te testen of denk je dat het te vroeg is. De laatste keer dat ik heb getest was vandaag om 3 uur.

als ik jou was zal ik nog even 2 daagjes wachten.
Ik heb gelezen dat het hcg hormoon iedere 2 tot 3 dagen verdubbeld.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je morgen ochtend test.. want wie weet is het al wel te zien.
Lastig he?

ja het is echt lastig  

aan de ene kant voelt het goed, maar aan de andere kant komen ook de 'zenuwen' omdat het vandaag weer negatief was. Maar goed zo lang je nog niet ongesteld bent is het toch positief he

ik zal in ieder geval ook voor jou duimen!  het moet gewoon positief zijn ;)

we blijven positief tot het tegendeel bewezen is toch?
hou me op de hoogte!

liefs Eva

Inderdaad, tot nu toe blijven we positief.

Ik hoor het wel van je!! Heel veel succes!

xx Linda

eey lieve meiden.

ik ben 4 jaar bezig geweest zwanger te worden en toch kocht ik elke maand een test.
wat ik nu wel zeggen is, als je er in je hoofd te veel mee bezig bent gaat het niet lukken, het word een soort vaan emotioneele blok, hou het gewoon nuchter, kijk niet te eiverig op de kalender.

ready day is coming for al of u ladies.
haha veel succes.
martine, ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger zullen zijn.

Hoi meiden,
Als je wilt weten hoe je cyclus in elkaar zit, dan is het misschien een idee om een paar maanden lang je temperatuurcurve bij te houden.
Je begint hiermee op de eerste dag dat je ongesteld bent, en zo iedere ochtend voordat je opstaat.   Wanneer de temperatuur 0,3 tot 0,5 graden stijgt, dan heb je je eisprong, deze temp. blijft zo hoog totdat je ongesteld wordt.   Meestal zo'n 14 dagen na je eisprong.     Als je dit een paar maanden hebt gedaan, dan kun je meestal wel een soort van regelmaat ontdekken.     Misschien wat voor jullie????
In ieder geval succes.
Groet, Moon

Terug
Bovenaan