ff vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik heb even een vraagje....
Ik had mijn ei ong. 14 juni en heb sind een aantal dagen steeds ongie pijn in mijn buik maar dan niet zo erg als wanneer je echt ongie bent.
Kent iemand dit?
Ik heb mijn nod 28 juni echt super spannend.

groetjes natascha

Hoi,   ik heb daar ook een beetje last van. en heb 27e mijn NOD
spannend!!
Misschien heeft het met de innesteling te maken?
Laten we het hopen

groetjes Eva

Dat hoop ik idd ook, maar heb verder nog nergens last van en jij?
Wat duurt dat wachten toch lang he?

Hey halloa,

Ook toevallig ik heb daar ook last van, en heb ook rond de 29ste mijn NOD als het goed is. Het is pas de tweede ronde dus nog ef afwachten hoe het loopt...
Had zelf gisteren beetje last van duizeligheid, maar ja dat kan ook aan het weer hebben gelegen....
Voor de hoeveelste  ronde zijn jullie bezig?
Sucses meiden!!

Groetjess

Hoi deksel,

Voor mij is het de eerste ronde voor een tweede kindje heb al een dochter van 2.5jaar maar weet echt niet meer hoe die eerste periode voelde, dus het is weer net zo spannend. Ik zal voor jullie   dat het al raak is.

groetjes natascha

Hey Natascha, ik heb vorige week donderdag of vrijdag mn ei gevoeld en dan heb ik ook een soort van ongi pijntjes, maar nu had ik het dinsdag weer..... en ook ik heb eind juni (30) mn NOD..... geen idee wat het is.... bij mij is het in ieder geval geen innesteling, want ben vorige week behoorlijk ziek geweest, uitgerekend tijdens mn ei natuurlijk...... en daarom hebben we die dagen niet geklust.... de laatste keer was 5 dagen voor mn ei, dus heeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans bij mij helaas..!
Hoop voor jou dat het innesteling is geweest!

hoi Natascha.. ik heb nog meer klachten en kwaaltjes.. ben 3 dagen misselijk geweest.. nu bijna niet meer.
heb hele gevoelige borsten en ben moehhhhhh...
geduld is een schone zaak...

xxxx

sorry ben even de kluts kwijt....
ik las net een topic van jou waarin stond dat je al 2 keer getest hebt en ook positief????

Terug
Bovenaan