ff vraagje

hey suusle,

Die andere topic is van een andere natasja je schrijft het net anders maar heel verwarrend met dezelfde datum erachter. Dus dat ben ik helaas niet...
Ik hoop voor jou dat het toch raak is ook al is de kans klein ik zal in ieder geval voor je .

Eva,

Goh die dingen die je noemt lijken wel op zw kwaaltjes maar kan ook ontpillen zijn, ik hoop voor jou het eerste en idd. gedult is een schone zaak maar wel zoooo moeilijk.

ik vond t ook al zo raar! snapte er niets van! haha maar dus een andere met hetzelfde jaartal! ook toevallig!

Hoi hoi,

Ik heb mijn NOD op 26 juni. Het is een erg spannende tijd , wat duren die dagen lang hahaha.
Ik heb erg veel klachten maar dit kunnen duiden op ontpillen omdat ik sinds een maand ben gestopt met de pil maar het kan ook door een eventuele zwangerschap komen.
de klachten die ik heb zijn:  erg veel last van duizeligheid, super misselijk en erg moe.
Ik hoop natuurlijk dat het door een eventuele zwangerschap komt maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat het ook niet zo kan zijn.

In ieder geval wens ik iedereen heeeeeeel veel succes en maar hopen dat de RD's wegblijven.

Groetjes
Debbie

hoi debbie,

Het wachten duurt idd. lang, en die klachten kunnen idd zw verschijnselen zijn maar ook van het ontpillen. Dus je word er niets wijzer van, echt zenuwslopend he?
Ik  ook voor iedereen.

en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes natascha

Terug
Bovenaan