ff wat anders, wat houd jullie op een dag als deze bezig?

Hoi Hoi,

Heb vandaag mijn laatste essay van het (school) jaar afgeschreven en heb nu eindelijk echt vakantie
Mijn zoontje gaat nog gewoon naar het dagverblijf (normaal voor  drie dagen, maar in mn vakantie voor twee) dus ik heb nu lekker de tijd voor andere dingen!!!

Nou ja, moet nog wel leren voor een herkansing, maar deze heb ik pas  eind augustus dus ik heb lekker de tijd! Moet deze tijd dan ook gebruiken om alles klaar te hebben voor de baby, want ik ben van plan om in september tot eind oktober gewoon mijn studie te blijven volgen (als ik het volhoud), dus het is wel fijn als dan alles al is geregeld!  

Ik denk dat ik zometeen even bij mijn moeder langs ga, zij is herstellende na een gevecht van een jaar tegen de kanker dus ze kan wel wat extra aandacht gebruiken!!

Veel liefs op deze regenachtige dinsdag!

Nika (20w2)

Nou hier in drenthe regent het nog steeds.Ik heb wel een auto en een rijbewijs maar vind het eng in de auto.Mijn buik zit al tegen het stuur aan en ik ben zo bang dat ik een ongeluk krijg en de baby met dat stuur in mijn buik er wat aan over houd.ook heb ik bekkenklachten en is autorijden niet echt prettig.Normaal werk ik 2 halve dagen maar sinds 2 week zit ik in de ziektewet i.v.m. mijn bekken.Ik vind het heerlijk om fulltime thuis te zijn en lekker ergens een bakkie te doen en wat aanmodderen maar financieel is dit niet mogelijk bij ons.Schoonmaken is ook niet mijn hobbie normaal maar nu.Ik wordvan me zelf.Alles moet blinken terwijl ik nog 11 wk moet.Ik doe iedere dag een beetje vandaag de bovenste keukenkastjes,wc en douche en dan morgen de benedenkastjes en bijv alle strijkwas.Zo probeer ik het bij te houden en hoef ik niet al te veel te doen op 1 dag want dat trek ik op dit moment echt niet i.v.m de pijn en de drukte van mijn zoontje.Ik hoef pas half december weer aan het werk ik neem namelijk mijn 3 week vakantie er achteraan.HEERLIJK ik wou dat ik altijd thuis kon blijven maar met het loon van mijn vriend word dit erg krap helemaal met 2 kinderen straks.Maar ja mijn moeder past 1 middag gratis op en mijn vriend 1 ochtend dus ze hoeven straks niet neer een vreemde en ik heb mijn loon 100% voor onszelf zonder aftrek van oppas enzo.Nou dit was een heel verhaal en ga nu even verder lezen op het forum.Blijft leuk

hoi hoi dames

ja ook hier in ede is het weer mega vies

en ik moet dalijk dus gaan werken en heb dus ook geen rijbewijs

dus mag lekker door de regen heen gaan fietsen lekker nat worden bah bah

vanmorgen heb ik lekker tot half 11 liggen slapen hihi wel paar keer wezen plassen

maar toch weer in bed gekropen haha ja ik moet goed rusten he

ja dat plasse is ook wat hoor ben al 1derde van mn tijd kwijt aan het plassen haha

nou ik ga me klaar maken om te werken

doei doei

Hoi Hoi

Er is al lekker veel gereageerd hhahaha... mijn dochtertje word nu net wakker terwijl ik zit te tikken hiero... normaal ben ik blij als ik ff tijd voor mezelf heb want dan kan ik makkelijk iets in t huishouden doen of gewoon even lekker niks.. zoals nu! oww schaam schaam.. en dat nog wel zo erg ze ging er om half 11 in en word nu net wakker!!   moet ook een keer kunnen, moet er nu nog van genieten volgend jaar heb ik waarschijnlijk weinig rust meer voor mezelf ahah

Ik ben trouwens pas 5 wk en 5 dg zwanger!! en mn dochtertje is nu 13 mnd oud en een echte handen binder haaha.. aandachtvrager 1ste klas! maar toch een schat van een kind ahah.. nou ik moet weer aan de slag anders brult ze zo de boel bij elkaar denk ik!   is ze ook erg goed in  

Heb trouwens net nog wel even een 1ste buikfoto gemaakt, aangezien die al dikker word ahah, moge de rest snel volgen!! nou iedereen een fijne dag nog! verveelse werkse of poetse! we houden elkaar wel op de hoogte!

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje! 5wk en 5dg

quote: daantje026 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 11:38:20'));

Lekker zeg, allemaal thuisblijf-moeders. Hier  nog een werkende...
Zit even stiekem bij te lezen. Ik werk in het onderwijs als leraarondersteuner en heb nu  een momentje voor computerwerkzaamheden.
Verder heb ik donderdag een sollicitatiegesprek, dus dat houdt me op het moment het meest bezig.
Nog 3 en halve week werken en dan begint mijn vakantie met aansluitend verlof! Heerlijk, tot en met december vrij!!

Allemaal nog een fijne dag, hopelijk knapt t weer nog wat op...

Grts, daantje

Hoi!
Ben geen thuisblijfmoeder hoor! Werk normaal ook, maar ben sinds twee weken met verlof! Mag ook wel! PFFF

Hoi!

Hier in Limburg regent het ook al zowat de hele dag.
Maar echt erg vind ik dat niet,ik heb vandaag een behoorlijke nesteldrangdag!!
Ik heb al gepoetst,gewassen,was gevouwen en het bed verschoond...en de huiskamer een beetje veranderd want er moest plaats gemaakt worden voor de box.
Verder heb ik lekker 1,5 uurtje geslapen,dit heb ik echt nodig .
Heb nu even een uurtje voor mezelf en ga dan maar eens kijken wat we vanavond te eten gaan maken.
Ik verveel me dus niet echt,wel vind ik het jammer dat ik niet meer zoveel zin en energie heb om te gaan winkelen ofzo..maarja dat hoort erbij als je bijna 38 weken zwanger bent!

Liefs,Swinnie(37+4)

Is wel leuk om te lezen wat iedereen zoal doet op een regenachtige dag als vandaag.

Mijn zoontje is vanmorgen naar de psz geweest dus ik ben even de stad in gefietst en heb bij Bart Smit wat kadootjes gekocht die in de aanbieding waren. Ik was nog drooggebleven ook, dus dat was wel lekker.

Verder heb ik ook al last   van nestdrang dus ik ben met mijn moeder even de   zolder op geweest om wat baby spullen te halen die ik nog had van mijn zoontje. Kan de lakens voor het wiegje maar niet vinden, dus moet waarschijnlijk nieuwe gaan kopen.

Ga zo even snel bij een vriendin op bezoek en daarna ga ik eten koken (gebakken aardappeltjes, mais, boontjes en visfiguurtjes voor degenen die geinteresseerd zijn in wat wij vandaag eten haha) en dan mijn zoontje verzorgen en naar bed brengen en dan lekker op de bank :)

haha ja lekker hoor! lekker visfiguurtjes :p vind ik ook wel lekker maar mijn vriend kan vis niet uitstaan dus eet niej zo vaak vis..

wel leuk om te zien wat iedereen doet haha...ik moet nog anderhalf uur en dan mag ik weer lekker naar huis! kutdag vandaag :( veel te rustig op de zaak dus beetje nixen vandaag..

Terug
Bovenaan