Ff wat kwijt !!!!

Lieve Jolanda,

Wat een vreselijk domme en kortzichtige mensen zeg! Ze zouden je ook kunnen steunen en vragen of ze je bijvoorbeeld kunnen helpen met boodschappen of zo.

Ik wil je een hele dikke knuffel geven, natuurlijk ook van Feline!! En trek je er niks van aan, jullie hebben straks 2 geweldig mooie kinderen!

liefs Maris

Weet je wat ik nou zo raar vind? Dat mensen, wanneer je zwanger bent of al een kind hebt, je ongewensta advies oid gaan geven. Vreemde mensen raakte zelfs  mijn zwangere buik aan . En dan zit je natuurlijk vol met hormonen en kan je dingen nog wat slechter verdragen.

Laat die domme mensen maar lekker lullen. Het is jullie keuze. Geniet gewoon van jullie mooie gezinnetje en wanneer mensen weer met van die domme opmerkingen komen gewoon zeggen dat je daar echt niet op zit te wachten!

Juist helemaal super 2 kids die zo weinig schelen. Moet er zelf even niet aan denken maar mijn broers verschillen ook maar 13 maanden en mijn moeder heeft dat altijd als iets heel leuks ervaren...

Groetjes jiska

Hoi Jolandaatje

Ik zou zeggen laat je niet gek maken. Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook erg snel, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik het bij mijzelf echt niet voor zou kunnen stellen.
Dit neemt niet weg dat ik het ook wel leuk vind dat er maar weinig verschil tussen zit. Een collega en een buurvrouw van mij hebben er ook allebei 14 maanden tussen zitten en die vinden het super. Mijn buurvrouw wilde zelfs met 3 maanden al wel weer, maar hun oudste dochter heeft een hartafwijking en moest eerst geopereerd worden.

Zoals ik al zei respecteer ik ieders keuze of je nu snel een 2e wil, of misschien helemaal niet. Ik vind ook niet dat je het recht hebt om over anderen te oordelen. Als ik naar mij zlef kijk kriebelt het soms wel, maar ik wil eerst dat Vera kan lopen en tja daar heeft ze nog niet zoveel zin in...........

Nou meid nog een paar weekjes en dan ben je mama van 2, geniet nog even van je rust (hahahaha) want ik heb wel gehoord dat het erg druk wordt. Maar goed zul je je ook wel mee redden toch?????

Ik hoop trouwens niet dat mijn verhaaltje toch beoordelend overkomt, want dat is niet de bedoeling, maar ik schrijf altijd wat ik denk en soms valt dat verkeerd.

liefs daan

Terug
Bovenaan