ff weer een dom spelletje ..

Roddels zijn het niet echt en punt  blijft dat Dani en ik teveel respect hebben voor elkaar om jullie daar deelgenoot van te maken, toch Dani...of zeg ik nu iets verkeerd?

Verkeerd is het zeker niet wat je zegt Fonsie, heb zeker heel veel respect voor jou maar ja, het is wel een vreselijk spannend verhaal natuurlijk waar de dames van het forum van zullen smullen haha maar goed, zoals gezegd, ik zwijg braaf en ik weet dat Pauline nu gaat piekeren wat het is.. misschien heeft zij wel een spannend verhaal!

Verhaal? Tja genoeg verhalen te vertellen, maar of ze nu echt zo spannend zijn....
Oh ja ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat we op zeeeeer korte termijn de sitevan Esmé door gaan krijgen!!! Als ze uitgekloot is met haar stickers

Stickers daar heb ik niet zo 123 een anekdote over.. maar wel over iets anders wat ook plakt.. mijn tante staat op een middag in haar keuken, haar 2 dochtertjes zijn lief boven aan het spelen.. en dan lopen er mensen langs het huis die stil staan en naar boven naar het raam kijken en lachen... mijn tante gaat naar boven en ziet daar dat haar dochtertjes 3 pakken tena lady's hebben uitgepakt.... en op de ramen hebben geplakt.. haha.. dan toch maar beter een stickervel van Esme op je raam haha zou ik zo zeggen.

Zeggen ze nu niet altijd: je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen? haha
Zo liep ik gister in de appie en pakte een pak maandverband uit het schap, Yoëll kijkt en zegt daarna tegen een meneer (die bij de wattenstaafjes aan de andere zeide stond) Mama plassen hoor. Pfff meneer bijdehand

Bijdehand! Hoezo zijn kinderen bijdehand. Gisteren een verhaal gehoord van een vriendin van me die  voor groep 1 op de basisschool staat! Na de weekviering werd door een aantal oudere jongens het lied  "Hup, Holland, hup!" ingezet. Zo'n beetje de hele school zong mee, maar één kindje uit haar klas niet. Zij zei: "Ik zing niet meer hoor!" Zegt het kindje naast haar: "Waarom dan niet?" Zegt ze: "Ik ben niet voor Holland, ik ben voor Nederland!" Mijn vriendin kwam niet meer bij van het lachen!

Terug
Bovenaan