ff zielig......

A

Anoniem

Guest
tja ik voel mij ff zielig momenteel. Ik vind dat ik hier om mij heen thuis te weinig aandacht krijg als zwangere vrouw!
Zo .......dat is eruit.

Ik ben eigenlijk een bikkel die nooit wil klagen, maar ik merk dat soms de tranen achter mijn ogen hangen als niemand vraagt hoe het met mij gaat en hoe ik mij voel.
Net alsof ik niet zwanger ben.
En dat terwijl ik zo ontzettend blij ben dat ik zwanger ben, dat ik dit kindje in mijn buik echt koester en liefkoos!

snif snif snif........

Dat aandachtstekort gevoel had ik bij mijn eerste helemaal niet. Komt dat misschien omdat ik drukker en moeier ben.....ik weet het soms ff niet.

gr mama van MD

Of je hebt nu gewoon meer last van je hormonen!  

Heb er ook last van hoor! Kruip gewoon bij mijn mannetje op schoot en zeg dat alles goed met me gaat hihi!

hi
rot is dat he, maar ik snap wat je bedoeld.
alles gaat gewoon door de hele dag, in een rap tempo, en voor je het weet is er weer een zwangere dag voorbij.
terwijl je best had gewilt dat iemand andes of jij zelf er net iets meer bij stil had gestaan.

ik ben bang dat dit hormonen zijn, maar ik snap je wel.

xx martine

Lieve mama van MD!

Lucht hier maar lekker even je hart hoor! Geeft helemaal niks!
Deze zijn speciaal voor jou.....!!!

Het zullen idd wel de hormonen zijn, maar dat komt allemaal wel weer goed!
Weet je wat je moet doen....ff lekker naar buitn en iets leuks voor jezelf kopen!!
Dat helpt bij mij   altijd!!

Dikke kus Patricia

t'is ff een dipje, denk dat iedereen dat wel heeft. Ik wel ieder geval!
Inderdaad, iets leuk voor jezelf doen of kopen!  
Wat mijn gisteren wel geholpen heeft....maskertjes!!!!
Heb mezelf opgesloten in de badkamer en heb lekker geklooid.

Succes met de hormoontjes!!!

Liefs en knuf
Bertine

Aandacht te kort is inderdaad vervelend! Je kunt je toch erg eenzaam voelen ook al zit er een bewegend babytje in je buik...
Je kunt wel uit komen huilen achter de PC, wij luisteren graag!

Misschien helpt het om thuis te zeggen dat je nu graag wat meer aandacht wilt. Ik heb op het moment ook last van mijn hormonen en mijn man houdt daar dan ook rekening mee. Alleen moest ik van het weekend weer huilen omdat hij juist zo lief was... hormonen, het blijft raar hoor wat het met je doet!

Hopelijk voel je je snel weer beter en ben je weer vrolijk!
Liefs!

gelukkig kun je hier terecht en geven wij je allemaal nu even wat extra aandacht!!

hierbij een grote aandachtsknuffel

Terug
Bovenaan