ff zielig......

En gewoon tegen je mannetje zeggen, want door onze hormoontjes (en niet alleen dan hoor) denken wij dat de mannen moeten aanvoelen wat we nodig hebben zonder dat we het zeggen.
Verder alles goed?
Groetjes

ooohhhhh dank jullie wel allemaal. Het zullen vast de hormonen wel zijn. Ik kan wel al huilen bij het idee dat wij toch echt een wondertje gaan krijgen. En nu ik bijna bij de 28 weken ben (volgende week dus) voelt dat weer als een mijpaal. Misschien dat ik daarom extra gevoelig ben.

Het is ook allemaal zo bijzonder!!! Vooral na het verlies van de baby vorig jaar, kan ik nog niet geloven dat het allemaal gaat gebeuren. Ik heb ook het gevoel dat ik naar een climax toeleef en nu emotioneel tegen een berg oploop, waar straks dus een enorme ontlading van komt als ik ben bevallen.
Misschien zit er ook nog een hoop onverwerkt verdriet in mij, dat ik vorig jaar snel heb weg geduwd. Mede omdat ik een week na mijn bevalling hoorde dat mijn moeder ongeneeslijk ziek leek. Dat gaat nu een stuk beter en de prognose is goed, maar toen niet.
Ik heb toen echt in een emotionele achtbaan gezeten tussen het verlies van de baby en het eventuele verlies van mijn moeder. En dat laatste heeft alles overstemd. Ik heb het verlies van de baby misschien toen wel te snel weg gedrukt, omdat mijn moeder toen prioriteit had.
En wellicht dat het nu allemaal toch nog terug komt..........dat ik die emotie straks in één keer uitgestort krijg als ik alsnog beval van een tweede kindje....

dikke kus mama van MD

Ik begrijp je helemaal. Ik heb dat ook. Maar ik denk dat als je straks met je baby in je armen ligt, en alles is goed en wel. Je enorm zult genieten en je dolgelukkig zult voelen met je baby. Maar tegelijkertijd ben je enorm verdietig omdat je ook dan echt weer beseft wat je allemaal mist na het verlies van vorig jaar. Je hormonen nemen gewoon een loopje met je, en je emoties zijn soms zo overweldigend!

En zoals iedereen voor me al zei: klaag en zeur hier maar lekker, we begrijpen je emoties en delen ze met je, en we kunnen je allemaal een hele dikke knuffel geven!!!!!

Veel liefs en geniet van je baby!!
Liefs Hilma.

heee daar heb je het forum voor, die hormonen ook, maar je hebt ook een niet zo leuke periode achter de rug, dat komt er ook nog is bij, is dan niet zo gek als je zulke dagen hebt. sterkte meid!!!

lia

Terug
Bovenaan