ffff een stomme vraag....

A

Anoniem

Guest
ik weet dat ik er TE veel mee bezig ben,maar daar gaat mijn vraag nu niet om,ik ben er gewoon even benieuwd naar naar mijn vraag ....

moet je 'perse' klachten hebben om zwanger te zijn? van misselijkheid lees ik hier redelijk vaak.
en gevoelige borsten?die heb ik (bijna) nooit...zijn er ook zwangeren die dus GEEN gevoelige borsten hebben en dus ook GEEN last hebben van afscheiding en slijm????

mijn moeder had vroeger nergens last van toen ze zwanger was van mij maar tegenwoordig lees ik dat (bijna) iedere zwangere wel ergens last van heb.

sorry als dit een beetje dom over komt,maar maak me soms ook zorgen over mijn eigen lichaam,ik ga als ik de volgende keer ongi ben naar de gyneacoloog.

alvast bedankt.

groetjes droppy

Heej,

Helemaal geen stomme vraag hoor, je hoeft inderdaad niet altijd kwaaltjes te hebben als je zwanger bent.
De enigste manier waarom ik dacht dat ik zwanger was, was vanwege maagzuur en opeens een popcorn tick, toen begon er bij mij een lichtje te branden.
Ik had rond mijn eisprong wel gevoelige tepels, maar dat ging vanzelf weg, maar ook geen afscheiding ofzo, dat is nu wel anders hihi, maar toen had ik dus nergens geen last van.

Nu op dit moment ben ik 16 weken zwanger maar ik heb nog steeds nergens geen last van qua kwaaltjes, dus het kan heel goed zijn dat ook jij nergens geen last van zult hebben.

Ik hoop dat ik je vraag zo voldoende heb kunnen beantwoorden, succes ermee!
Liefs maaike

allereerst..vanharte gefeliciteerd met je zwangerschap

maar je hebt dus wel last van afscheiding begrijp ik?

en popcorn?lust je dat anders nooit? want dat hoor ik ook wel eens.
was het zoete popcorn?

xxdroppy

hey droppy,

geen domme vraag hoor. een vraag is nooit dom als je zelf het antwoord niet weet.

ik ben er eigenlijk gister pas achtergekomen dat ik zwanger ben en het is nog heel erg pril maar moet zeggen dat ik ook niet echt kwaaltjes had. geen extra afscheiding ofzo.

nu wel wat gevoeligere borsten en 's avonds vlagen van misselijkheid, maar ik praat al een poos mee in het forum en er zijn echt vrouwen die echt gewoon helemaal nergens last van hebben en er pas achter komen als hun ongi weg blijft.

hoop dat je hier iets aan hebt
succes met zwanger worden.
groetjes Christy

hey chris,

vanharte gefeliciteerd met je zwangerschap..geniet er van he?

maar je hebt gelijk hoor..er zullen vast wel meerdere vrouwen zijn die GEEN klachten hebben.maar ik lees hier bijna alleen maar vrouwen MET klachten,en dan ga ik toch echt twijvelen aan mijn eigen lichaam.

bedankt voor je snelle reactie(geldt ook voor maaike natuurlijk)

meerdere tips/reacties/ervaringen zijn welkom hoor

xxxdroppy

Hey

Ik snap dat je door alle verhalen op het forum onzeker word. Heb ik zelf ook last van. Je leest zoveel verhalen dat je  niet meer weet wat  je moet geloven.  Je hoeft helemaal geen klachten te hebben. Ik heb al een zoontje van bijna twee en toen ik zwanger was merkte ik er in het begin helemaal niks van niet misselijk geen pijnlijke borsten niks. En nu zijn we bezig voor een tweede en nu kreeg ik een paar maanden geleden last van pijnlijke borsten dus ik dacht...misschien is het raak, maar helaas niet. En nu krijg ik elke maand tegen m'n menstruatie last van m'n borsten terwijl ik daar met m'n zwangerschap helemaal geen last van had. Nu heb ik alweer een paar dagen pijnlijke borsten dus ben bang dat het ook deze maand weer niet raak is, dus we wachten maar af en we zien wel.

Groetjes Bianca

Dankjewel voor de felicitatie!!!

Ja ik begin nu steeds meer last van afscheiding te krijgen, normaal gesproken had ik hiervan nooit geen last maar tegenwoordig poeeehh is niet leuk meer af en toe hihi.
Nee maar even alle gekheid op een stokje, het hoort erbij en schijnt echt kenmerkend van een zwangere vrouw te zijn die afscheiding, maar goed er zijn altijd vrouwen die er meer last van heeft dan de ander, maar ik HAD er nooit geen last van in iedergeval.
Ook heb ik sinds een paar weken een beetje last van heel licht urineverlies, maar dat komt met name omdat ons meisje op mijn blaas ligt, dus zodra ik naar de wc moet dan moet k er ook als de donder bij zijn, maar goed ik denk dat dat op een gegeven moment ook wel minder word, en zo niet, jammer dan gaan we wel weer eens verder kijken daarmee hihi.

Ik lustte voorheen nooit geen popcorn nee, althans ik kon het wel eten maar lekker nee, en een vriendin van me had een zak zoute popcorn meegenomen, nou daarna ben ik zelf om 3 dozen popcorn geweest, in totaal 9 zakken, in een week waren die op... en steeds meer trek in popcorn, maar ook maagzuur. Maar goed ik ging ervan uit dat ik gewoon ongesteld zou worden, het was namelijk de eerste ronde, maar een vriendin van me had die week net positief getest dus die had nog een test over en die zei al van gohh hier heb je nog een test probeer maar, dus ik laten liggen op tafel van ja is toch zonde om die te doen want het is toch niet raak deze maand, had alsmaar buikpijn, echt ongi krampen, maar goed einde van de avond kon ik het toch echt niet laten, dus ik naar de wc toe, over dat staafje heen gepiest en neergelegd op de prullenbak met de gedachten tis toch niks, maar na 1 minuut stond er ZWANGER op,.. ik mijn man geroepen, eeehh kom eens er klopt hier iets niet hoor!!! Maar ja t stond er toch echt hihi, dus nog 5 testen gedaan daarna, en die waren allemaal positief, de een wat duidelijker als de andere, maar goed bleek dus zwanger te zijn!!! En nu inmiddels alweer 16 weekjes opweg, gaat erg snel allemaal.

In de hoeveelste ronde zit jij nu dan? En wanneer heb je je NOD? Heb je t idee dat je zwanger bent dan deze maand? Meestal als je echt sterk dat gevoel hebt dat je zwanger bent, is het ook vaak zo.

Nou ik hoop nog wat van je terug te horen.
Veel liefs Maaike

goede avond allemaal,

maaike; ik ben nu al 1 jaar bezig ongeveer.

gelukkig is er met mijn man tot zover niks aan hand...zijn zaad is goed dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

xdroppy

Terug
Bovenaan