ffff een stomme vraag....

owja; ik heb niet het idee dat ik zwanger ben....

ik heb uiterlijk as zaterdag mijn NOD...dat wil zeggen t kan ook eerder,mijn cyclus schommeld meestal tussen de 25 en 28 dagen.

Hoi Droppy,

Nee hoor dat hoeft helemaal niet! Bij mijn eerste heb ik helemaal geen klachten gehad en ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was.
Ik was al een tijdje overtijd en de testen gaven nog geen positief aan, toen ik bij de ha was had ik het er met hem over. Hij zei, als je zwanger bent,  voel je dat als moeder zijnde. Ik voelde me helemaal niet zwanger, ik ging er ook helemaal niet van uit dat ik zwanger was, was de eerste maand dat ik was gestopt met de pil en we hadden er een jaar voor uitgetrokken.
Achteraf bleek ik dus wel zwanger. ook toen ik het wist voelde ik me nog niet zwanger.

Bij mn tweede is het heel anders verlopen. Ik kreeg iets door dat tegen me zei, 'NU" dus manlief overgehaalt (hij had echt geen zin) en vlak na het vrijen voelde ik mn eisprong en heb alles gevoelt met beleeft. Voor mij hoefde toen geen zw test. Maar mijn man geloofde me niet. Maar hij was echt wel positief.

Nu we met de derde bezig zijn, voel ik niks veranderen in mn lichaam, bij elk krampje denk ik, zal het nu toch..... maar dan is het toch weer mn ongi.

Veel succes met zwanger raken.

hey Ris,

had jij bij de eerste ook geen last van afscheiding dan?een soort van candida?of iets anders,want wat ik vaak lees is dat je daar toch last van moet hebben als je zwanger bent....

ik ben alleen maar slijm aan het verliezen al een paar dagen dus dan zal denk ik mijn ongi wel onderweg zijn.

xxxx

Terug
Bovenaan