Fiets

Hallo dames,

Ik heb een fietsstoeltje voor voorop gekocht want dat lijkt me zo leuk. Nu blijkt dat als ie gemonteerd is, ik niet meer op de fiets kan! Ik blijf steken aan het zadel... Het is een zeer goeie Batavus fiets.

Eric heeft nu ook een stoeltje voor achterop gekocht van zelfde merk (Tipp) maar die is nog veel te groot voor haar.

Heeft iemand een aanrader voor een type fiets?

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn fiets. Het is een goede Gazelle. Mijn eerste gedachte was dat ik te dik was. Stom hè? Ik ga nu op zoek naar een mammafiets. Ik wil toch wel erg graag samen gaan fietsen. Ik hoop maar dat het toch gaat lukken hihi.

Liefs,

Ik vind de moederfietsen zo belachelijk duur! Dat kunnen we ons momenteel niet permitteren. Enne, ik dacht ook dat het met mijn uit de kluiten gewassen figuur te maken had..haha!!! Maar das niet het geval. Er is gewoon te weinig ruimte. Ik weet dat mijn oude omafiets altijd veel meer plaats had dus ik wil eens kijken of dat een oplossing is.

Hoi Tammy,

weet van een collega dat er ook mamasturen te koop zijn. Die monteer je op een willekeurige fiets en dan zit het kindje als het ware boven het stuur en niet erachter. Voor 5 tientjes zou je dan klaar moeten zijn... (en tweedehands misschien nog minder)

Succes ermee!

liefs Natasja

hey..

ik heb t ook.. tijdens mn zwangerschap stapte ik dan net als n man op.. haha... maar als je een noodstop moet maken ist nie handig.. dus k ga binnenkort ook voor t moederstuur

liefs!

wij hebben via marktplaats een mama-fiets gekocht en ik ben iedere keer weer blij dat we er in geïnvesteerd hebben! Het fiets echt zo fijn! Ik heb nu met mn dikke toeter nog ruimte genoeg met opstappen, je knieën zitten niet in de weg met fietsen, er zit een fijn standaard onder, de bagagedrager heeft ruimte genoeg voor een achterzitje, 2 fietstassen en de buggy. Ik vind het echt ideaal! en 2ehands goed te betalen!
Anders zou ik zeker zo'n stuur aanschaffen, volgens mij scheelt dat al zoveel!

Terug
Bovenaan