Fiets

Ik heb een mama-fiets gekocht met een zitje van Yepp aan het stuur. Helaas pas ik er met mijn dikke buik niet meer tussen, nu dus alvast maar het achterzitje in gebruik nemen. Er zullen toch meer vrouwen zwanger zijn en willen fietsen met een kindje aan het stuur? Hoe zit dat met de buggy achterop? Als ik dat ding er op moet zetten terwijl mijn zoontje al op de fiets zit lukt me dat echt niet. Ik vind het een beetje eng om kind en buggy mee te nemen, heeft iemand ervaring hiermee?

Trouwens... Hebben jullie nog de puf om te fietsen? Ik dacht gisteren heel ruig naar mn ouders te fietsen maar het weer zat niet mee. Toen ik later een boodschap op de fiets deed was ik al heel snel buiten adem. En dat zonder 2 kids op de fiets! Wordt voorlopig even niet meer fietsen ben ik bang...

groetjes Natasja

Wat bij mij heeft geholpen is het zadel lager zetten en een zadelpen zonder vering te gebruiken. Dan kan het zadel zo laag mogelijk (ik ben niet zo groot). Zo kan ik op het zadel gaan zitten, één voet aan de grond en dan beginnen met fietsen. Ideaal!! is dat een beetje duidelijk omschreven??

Groetjes,
Lieke

Damn Natasja, had ik dat eerder gelezen! We hebben ons suf gezocht en hebben vorige week op het punt gestaan een mamafiets te kopen. Eergisteren vond Eric de website van www.moederstuur.nl en we zijn er gisteren een gaan kopen! Haha! Ik kan m nog niet gebruiken want de stang is nog te glad van de wasbenzine. Die was nodig om de schuimrubberen houders over de stang te krijgen en daarna moesten de handvaten weer terug, over de vettige wasbenzine. Zal dus even moeten wachten om het uit te proberen maar wat een plaats!!! Echt een aanrader tot nu toe, nu nog af wachten of het ook goed fietsen is!

Toevallig,had ik dat ook fietszitje voor voorop gekocht. en ik dacht lekker te gaan fietsen! nu ik moest er op als een vent! en als ik op een kruising was was het hopen dat er geen auto aankwam....
gezocht op internet en daar kun je voor ong 350 euro een mamma fiets kopen!

Wij hebben besloten om toch maar via de fietsenwinkel een fiets te kopen,het is de Gazelle Bloom geworden...en het is heerlijk ik kan normaal op en af stappen...

Ik ben super tevreden met het moederstuur! Gisteren eindelijk gaan fietsen. Geweldig! Was wel even wennen, heb mn fiets een jaar of eh, 4 geleden voor het laatst gebruikt... :)

Gewoon mijn eigen fiets icm een moederstuur (€59,95) en een zitje voorop. (Tipp, €34.95 volgens mij). Windschermpje ervoor en klaar! Niks mamafiets of wat anders. Als iemand van jullie nog op zoek is, kijk dan eens op de website: www.moederstuur.nl.

Terug
Bovenaan