Fietsen

Ik heb tot mijn (ingeleide) bevalling van 41,4 weken gefietst. Ik moest wel: m’n man had de auto. En de jongens lopend naar school brengen was geen doen
 
Ik heb maar gefietst tot maximaal 20 weken, kleintje heeft altijd met hoofdje naar beneden gelegen en het voelde gewoon alsof het hoofdje tegen de uitgang aan lag. Absoluut niet prettig en ook een grappig gezicht voor anderen omdat je met je knieën zo ver mogelijk naar buiten fietst haha!
 
Tot het einde, eigenlijk zonder enige moeite. Inderdaad beetje met benen naar buiten en op en afstappen met voorstoeltje voor de peuter werd minder makkelijk, maar zeker niet onmogelijk. Ik had ook bekken klachten, maar vond fietsen minder lastig dan stuk wandelen en de auto gebruik ik eigenlijk nooit voor dingen die ook per fiets te bereiken zijn. Week na de bevalling zat jk ook weer op de fiets.
 
Hoi.
Hier ook tot de bevalling gefietst bij de 1e. En nu met 38w nog steeds op de fiets. Niet meer zover als anders, maar door mijn bekkenklachten is autorijden pijnlijk. En fietsen niet. Het houdt het fijn soepel.
 
 
 
Ik ben nu 36 weken en fiets nog steeds stukjes, wel met een lekker breed en zacht zadel, al maanden. 
Bij mijn vorige zwangerschap fietste ik tot 42 weken. 
 
Terug
Bovenaan