fietsen????

Hoi Skipke,
wij hebben een eenpersoonskar. De maxicosi past er precies in, maar de kar is hier niet speciaal voor gemaakt. De maxicosi zit er muurvast in, we maken hem nog extra een keer vast met de gordeltjes. We hebben ook een babyschelp, maar daar zakt Floor nog een beetje in onderuit. Misschien gaat het nu wel beter, ik heb haar er een week of 6 geleden in gezet, ze is inmiddels wel wat steviger geworden.
groetjes van Ruth

Hoi wij hebben sinds drie weken een fietskar van het merk step-in. Hele goede kwaliteit voor een zeer goede prijs! Het is een twee persoonskar met loopbeugel en wieltje. Hij is super licht en makkelijk op te klappen. Hij was "maar" 199 euro! de maxicosi zit inderdaad in het midden en je kan ook een babyschaal kopen.

Hallo,

Ik heb een maxicosi drager aangeschaft ( via marktplaats, 40€).
Onze kleine is nu 3 maanden en met de zomer in zicht is het een prima oplossing.
We hebben er ook een Quinny Zapp bij gekocht.( superklein opvouwbaar).  Die kan heel makkelijk mee op de fiets met een fietsendrager en daar kun je in eerste instantie het doek uithalen en de maxi cosi erin klikken. Als je het niet meer gebruikt voor de maxi cosi kun je het doek er weer terug in doen en dan heb je een supermoderne buggy.

Het was wel een uitgave, 160€, zeker omdat het bij ons de 2e is en we eigenlijk al voorzien waren van buggy en buggydrager. Maar die kunnen we blijven gebruiken voor de oudste, die is bijna 3. En dit is weer een hele hippe. En je hebt toch een buggy nodig straks. Je kunt hem niet in standen verstellen, maar dat bebruikte ik toch bijna nooit. Mijn dochter sliep echt niet in zo'n ding.

Zo'n fietskar heb ik ook overwogen, maar ik heb bijna geen bergruimte, dus dat is echt een sta in de weg.

Misschien dat jullier hier wat aan hebben.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan