Fietsen

Gisteren moest ik met Justin een noodsprong maken met een fietszitje, nou ik vind het echt 3 x niks zo'n Bobike ding! Op mijn oude fiets een Batavus hybride heb ik een baby-mee drager waar de Maxicosy in kan maar mijn achterband was lek dus vandaar die noodsprong. Ik heb een Batavus weekend voor het normale zitje maar mijn lijf past niet tussen het zitje en het zadel  en gisteravond heb ik een poos met manlief zitten prutsen maar het past nog steeds niet! En familie & Co. lachen om mijn gestuntel....ja lachen jullie maar, ik zit/fiets er weer mooi mee! Ik zal het wel moeten leren want Justin groeit met de dag meer de Maxicosy uit dus wie heeft tips? P.S. Justin blijft overigens keurig zitten op korte stukjes dat scheelt weer.

Groetjes, stuntelige Puk

Hoi Karoline,

Mijn fréderique is nu 8 1/2 maand en toevallig heb ik zaterdag een nieuwe fiets gekocht een sparta amazone met 7 versnellingen en het zitje is van bobike nou zondag gelijk fietsen natuurlijk en ze vind het geweldig zat lekker om de heen te kijken.

Echt een aanrader.

groetjes chantal

Ruben is nu 7 maanden en gaat ook mee op de fiets
hij vind het helemaal geweldig en ik natuurlijk ook met dit weerhij gaat ook zo mee in het winkelwagentje dan zit hij heel trots zo an kijk mij eens zitten
groetjes ineke

Ik heb de Gazelle Bahia, een hybride, en een Bobike fietsstoeltje. Ik vind het heerlijk dat het stuurlijk niet aan m'n stuur zit, zo kan ik tenminste goed met het stuur draaien zonder dat het te zwaar wordt. Ik pas er nog goed tussen hoor. Ik ga geen mama'fiets aanschaffen voor de korte tijd dat Dean voorop zit. Veel succes met je keuze en veel fietsplezier!

groetjes,
Nelly.

Ik wil wel een mama-fiets kopen. Ik fiets veel en heb ook geen rijbewijs, lijkt me heerlijk om met Isis te gaan fietsen!

x Esther

Ik heb wel een rijbewijs, maar zelf geen auto. Als m'n man aan het werk is heb ik dus geen beschikking over een auto.
Lijkt me ook heerlijk om weer wat makkelijker weg te kunnen (met de fiets dus).
Nu ga ik soms met bus of trein als ik iets verder weg wil, maar straks met de fiets lijkt me een stuk makkelijker.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Ik fiets met Amber in de Baby Mee maxicosi, maar daar groeit ze zowat uit. Ik vind het ook een hele toer om mijn fiets vast te houden en haar erin te tillen met dat gewicht van bijna 10 kilo. Ik heb een tweedehandsje gekocht in mei.

Maar nu komt het! Ik heb per 1 aug een nieuwe werkgever en nu mag ik een fiets aanschaffen van 750 euro!! Ik wilde in de toekomst ook graag een moederfiets en dat is nu een stuk makkelijker. Het is niet zo dat we het geld niet hebben, maar ik vind het nogal een uitgaaf. Ik wil na de vakantie maar eens kijken naar een moederfiets, want amber kan ook al erg goed zitten. ze is morgen 7 mnd.

groetjes sophie

Ik heb echt een superfiets gekocht: de pack max van de fietsfabriek www.fietsfabriek.nl en mijn man heeft een bakfiets van ze. Stevig, licht en stoer, ik ben echt heel tevreden. En de bakfiets is superhandig omdat we geen auto hebben.
Belinda

Terug
Bovenaan