fietskar aanschaffen ja/nee?!

Hoi alle mama's...

Een vraag. Ik zit steeds vaker na te denken om een fietskar aan te schaffen. Ik heb er helemaal geen verstand van, en ik weet niet of het me gaat bevallen. Daarom vraag ik me af, zijn er meer moeders die een fietskar aangeschaft hebben of dit van plan zijn?! En kan iemand mij tips geven over een goed merk (ik heb er namelijk 1 bij de Hema gezien) maar is dat wel wat?!

Ik heb nu een zoontje van dik 5 maanden, en ik heb   (zeker met dit mooie weer) heel snel de kriebels om lekker op stap te gaan met mijn nieuwe MAMAFIETS... en ja, ik vraag mij dus ook af, of die fiets zelf al niet te zwaar is, om ook nog eens een kar achter te vervoeren. Aangezien het   niet lang meer zal duren dat we voor een tweede willen gaan, wi ik er ook graag een maxicosi in kunnen vervoeren (in de fietskar dan).

Tips?!

Ik hoor het heel graag.

Liefs José

Hallo Jose,

wij hebben ook een fietskar gekocht. Wij hebben een Kidcar gekocht, omdat de enige fietskar was die bij ons door de poort kon. Kidcar is de smalste fietskar die er is, 78 cm.
Let hier wel op als je er een koopt.

Omdat wij een tweeling hebben en ik graag fiets, hebben wij een fietskar gekocht anders kan ik nooit alleen gaan fietsen want mijn oudste zoontje zit nog achterop.

Ik ken de fietskar van de Hema niet, wel vind ik de aanschaf van de fietskar een dure aangelegenheid wij hebben een tweedehandse gekocht op Marktplaats.

Ik moest in het begin wel even wennen om met de fietskar te rijden, maar het rijdt super. De kar volgt je overal.
Onze kar heeft ook een loopfunctie, wat het makkelijk maakt om een boodschap te doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, mijn kinderen vinden het geweldig om te fietsen.
Veel succes.

Groeten Miranda

hoi,

ik zit ook te denken aan een fietskar, maar ik heb nu eerst een maxi cosi mee via MP gekocht voor 20 euro. Hierin/op kun je je kleintje vanaf 3 maand in de Maxi Cosi meenemen op de fiets.