fietskar aanschaffen ja/nee?!

hoi,

even een korte reactie. wij konden een bakfiets lenen van kennissen om te proberen hoe we het vanden. Nou helemaal NIETS kan ik je zeggen. het is eng rijden vinden wij!!

de fietskar is ideaal!!!! zeker omdat ie los gekoppeld ook als wagen te gebruiken is!

MAAR.......... helaas is uit ervaring ook gebleken dat de fiestkar om kan vallen!!!!! het is mijn man gebeurt met onze 2 meiden erin (4 jaar en 5 maanden) en helaas lag dochtertje van 5 maanden met haar hoofd op de weg!!! gelukkig had ze alleen een bult, maar de schrik zat er goed in!!! (de babyschaal zat goed bevestigt en de gordel zat goed strak!!!)
Koop dus een goede baby schaal!!! (wij hebben zo'n simpele met zo'n wit hoesje eroverheen, maar die hebben dus onvoldoende zij bescherming!!!!!!!
wij dus nu ook opzoek naar andere babyschaal!!! tot die tijd loop ik alleen met de fietskar!!!!

succes!!!! groeten missC

Nou geslaagd!!!

Ik heb via internet toch maar een kidcar Coach gekocht. Ziet er nog super uit!!! Ben er echt heel blij mee. Moet nu alleen nog de maxicosi erinzetten. Ik zag laatst bij babypark, dat ze daar maxicosi's in de koopjeshoek hadden staan, voor 7,50

Toen zei ik nog, wat belachelijk, dat koopt toch niemand!!
Maar nu zit ik er toch sterk aan te denken om 1 op te halen, deze is namelijk kleiner, en kan dus makkelijker in de kidcar!!

Goed idee?!

(ps. ben blij dat ik voor een tweedehands kidcar ben gegaan, voelt toch wat beter dan een fietskar van de HEMA, waar ik gisteren ook nog bij heb gestaan.)

Groetjes José

ik ben helemaal voor de fietskar. Nou fietsten wij voordat onze zoon er was ook al erg veel dus leek hem mij een ideaale manier om toch wat verder te komen dan met de kinderwagen. De voordelen van de fietskar vind ik inderdaad dat ik hem ook los kan koppelen en als buggie kan gebruiken als ik boodschappen ga doen. Het wieltje is er in principe makkelijk onder te zetten, maar als je bijvoorbeeld nog last heb van bekkenklachten moet je wel bedenken dat je steeds door je knieen moet en dat is dan dus zwaar. Ik ben nu inmiddels zo goed al klachtenvrij en mij kost het dan ook niet veel moeite meer. Onze zoon is er vanaf 3  mnd in vervoerd en lijkt het prima te vinden (hij is nu 8mnd) Wij hebben het merk croozer, en de de 1 persoons heerlijk smal ook. Niet iedereen schijnt tevreden te zijn met croozer maar wij hebben er geen klachten over. (besteld bij melia.nl ideaal thuisbezorgd) en voor fietskarbegrippen nog redelijk betaalbaar. Zoek goed voor je zelf aan welke eisen hij moet voldoen en inderdaad is mp een prima alternatief.
Wel is inderdaad af en toe hard trappen vooral als je een heuveltje over moet pff
succes gr Marloes

Terug
Bovenaan