A
Anoniem
Guest
Aangezien mijn auto na 2 maanden nog steeds "gekreukeld" is, en het erna uit ziet dat dit voorlopig wel zo blijft (verzekeringen) ben ik op zoek naar een goed alternatief om met de 2 kids te fietsen. Ik nam fleur altijd mee in het voorzitje (met kussen erachter) om Niels van het kdv te halen (2x pwk 5 km) maar sinds ik las dat ze hun nek dan kunnen breken doe ik het niet meer.
Ik breng haar bij de buurvrouw, maar aangezien die niet altijd thuis is ben ik op zoek naar een alternatief om beide kids te vervoeren. een bakfiets is 2de hands amper te betalen, en ik twijfel over de veiligheid en de gezelligheid van een fietskar
Daarom wil ik graag jullie mening en ervaringen met merken types etc
Ik hoop op een plekje bij het kdv bij ons in de buurt, maar tot die tijd heb ik alleen de fiets want met de bus is het meer dan een uur (industrieterrein tijden)
Beetje lang verhaal geworden maar hopelijk levert het wat op
Ik breng haar bij de buurvrouw, maar aangezien die niet altijd thuis is ben ik op zoek naar een alternatief om beide kids te vervoeren. een bakfiets is 2de hands amper te betalen, en ik twijfel over de veiligheid en de gezelligheid van een fietskar
Daarom wil ik graag jullie mening en ervaringen met merken types etc
Ik hoop op een plekje bij het kdv bij ons in de buurt, maar tot die tijd heb ik alleen de fiets want met de bus is het meer dan een uur (industrieterrein tijden)
Beetje lang verhaal geworden maar hopelijk levert het wat op