fietsprobleem.....

Grrr...ik kan de reacties niet lezen....

maar is een bakfiets niet wat voor je? Daar heb je langer wat aan dan een fietskar denk ik.

Ik zit met hetzelfde soort probleem. Want de baby moet straks naar een andere locatie dan Lindy. Dat is ook verder van huis. Dus is de fietskar denk ik de enige oplossing. Die kan ik bij de creche van mn fiets halen en manlief kan hm weer aankoppelen. Erg onhandig allemaal, maar je moet wat he!

Succes ermee in elk geval!
Sammie

Mag ik vragen hoe oud /groot Patrick is?
Ik ben namelijk heel slecht in het onthouden daarvan.
Wij hebben namelijk het volgende gedaan:
Toen mjn oudste 4 was hebben we een aanhangfiets gekocht (een fiets met alleen een achterwiel).Deze achter mijn fiets gehangen.Kind vond het helemaal het einde,want als hij wilde kon hij fietsen en anders deed hij niets.En de (toen ) jongste kon gewoon achterop.Het voordeel boven een fietskar vond ik dat je veel smaller bent en ook wendbaarder.
PLUS de ontzettende lol omdat ze toch zelf kunnen fietsen.
Mijn andere zoon was heel slecht in fietsen,maar zat wel op z'n eerste schooldag op de aanhangfiets (was niet de eerste keer,maar wel een mooie leeftijsindicatie) om naar school te gaan.
Hopelijk heb je wat aan mijn lange verhaal en hopelijk krijg ik hem op het forum.

Groetjes Jessica

PS:misschien staat het er bij jullie nu vaker op,maar ik kan zelf geen reacties lezen van dit item :(

Hey MIranda, ik heb net even gekeken maar op ons fiestzitje kan je tot 15 kilo en 3 jaar dus misschien moet je nog even goed bij jouw fietszitje kijken?

Gr mascha

Terug
Bovenaan