fietsstoeltje

als ze zelf goed kunnen zitten. mijn zoontje kon nog niet zelf gaan zitten toen ik met fietsen begon maar als ik hem op z'n billen neer zette bleef hij wel redelijk zitten. Nu 3 weken later gaat hij zelf zitten. Denk wel om hobbels en bobbels in de weg want het ruggetje is nog niet zo stevig.

Veel plezier!
 
Ik heb gehoord dat dat niet voor 9 maanden mag. Ook al kunnen ze zelfstandig zitten, het is niet goed voor hun ruggetje als ze zo op en neer hobbelen. Dus zeker niet te vroeg doen!

Groetjes, Pam
 
Ga echt pas fietsen als je kindje goed stevig kan zitten. Als jij hem neer zet en hij blijft zitten echt een tijd zonder om te storten kan je gaan fietsen. hij hoeft niet uit zichzelf te gaan zitten.

Wij zijn met 9 maanden gaan fietsen toen zat ze pas stevig. Nu is ze 11 maanden en kan nog niet zelf gaan zitten.

Het is echt gevaarlijk voor je kleintje om eerder te gaan fietsen ook al lijkt het zo leuk

groetjes
 
Hai hai

het mag vanaf 9 kilo mits ze stevig kunnen zitten!

Heb van het weekend voor het eerst met Romi ( januari) gefietst ze vind het helemaal leuk!

Groetjes
 
Hoi Marga,
Het gaat erom of je kindje goed rechtop zelfstandig kan zitten meestal is dat met 10 maand.Maar dat verschild per kind,niet eerder doen hoor want dan krijg je problemen, is niet goed voor de rug en het nekje!!
 
Terug
Bovenaan