fietsstoeltje

Hallo,

Ik heb toevallig gehoord dat kindjes pas in een fietsstoeltje mogen als ze uit zich zelf gaan zitten of als ze heel stevig blijven zitten als je ze op de billen neerzet.
Bij ons in de buurt hebben ze een kindje te vroeg mee op de fiets genomen en onderweg is het kindje overleden door een gebroken nekje (ze fietsten ook nog door het bos). Ze merkten het pas toen ze weer thuis waren, want ze dachten dat hun kindje sliep. Dit is niet om jullie bang te maken, maar wees a.u.b. voorzichtig met je kostbaarste bezit.

Groetjes
 
Dat van 9 kilo vind ik wel wat raar. Omdat ons meisje dat nog lang niet red. Zou dat betekenen dat ik nog lang niet kan fietsen.

Dus denk eerder dat je moet kijken naar het zitten.

Groetjes
 
HOI

Mijn dochter zit al in een fietsstoeltje vanaf 8 maanden. Ze was toen zeker geen 9 kilo, dat is ze nu nog niet trouwens en ze is nu 10 maanden. Wel ben ik begonnen met hele kleine stukjes en gewoon op het fietspad. Ik lette wel heel goed op dat ik niet over kuilen enzo reed. En ze had al heel snel een stevig nekje en ruggetje. Nu ze ouder is ga ik langere stukken fietsen. Ze vindt het helemaal geweldig.
Wat een verhaal hierboven, wat erg!!!
 
Terug
Bovenaan