fietsstoeltje

hoi anneke ,

je kan het een maand vervroegen als je zou willen want ik kreeg dinsdag een boekje van het cb waarin staat dat als ze kunnen zitten ze met 8 maanden al achterop de fiets mogen.

gr.sandra
 
je mag met je kindje gaan fietsen als ze uit zich zelf kan zitten en als je het toch niet geloofd ga maar naar het cb want ze hebben daar alemaal richtlijnen voor.Mij is altijd verteld zodra je kind uitzich zelf kan zitten dan mag je ermee fietsen.Ik bedoel niet zelf zitten maar echt uitzich ZELF zitten.


suzanne
 
Hoi,
Even voor jou, Karin:
Ik heb ook zo'n fietsdrager voor de maxi-cosi voor achterop je fiets, oftewel een "babymee".
Dit is een mooi alternatief, als je het overal heenwandelen ondertussen zat bent en niet altijd de auto tot je beschikking hebt.
Het is veilig en makkelijk, alleen loop je wel te hannesen met de maxi-cosi als je bijv. wilt winkelen. In de supermarkt is het handig, want je zet hem dan gewoon in een winkelwagentje!
Maar let op, want ik las dat jouw kindje nog maar 2,5 maand is, deze babymee, mag je pas gebruiken als je kindje 4 maanden is en niet meteen voor te lange stukken!!!
Veel plezier verder, groetjes suzan
 
Ik heb pas geleden een fietsstoeltje van GMG gekocht met windscherm en slaap rol. Ik vond deze er iets steviger uitzien. Nu hoorde ik van een vriendin dat je bij de BOBIKE je kindje er iets makkelijker uit haalt. Heeft iemand hier ervaring mee?  
 
De babymee heb ik ook en is een heel veilig vervoersmiddel. Ik heb een fiets met verlengd frame en een groot rek voorop en de fietsemaker heeft de babymee dus (met adaptor) voorop gemonteerd Zo heb ik hem wel in zicht nl en kan ik achterop nog boodschappen kwijt in de fietstas. Geweldig!!!!!
 
Terug
Bovenaan