fietszitje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nu we met ons kleintje mogen gaan fietsen  ben ik op zoek naar een kinderfietszitje (voorop het stuur, maar dat lijkt me logisch). Wat hebben jullie gekocht en hebben jullie nog tips?

Groetjes Sylvia

Hoi Hoi

Ik gebruik   het zitje van bobike,en voor mijn oudste dochter achterop ook.
ik zelf vind dit toch wel de mooiste zitjes en ze zitten er ook heel goed in.
Julia( 20-10-2007) vind het echt geweldig voorop de fietsze is druk op haar manier aan het zingen en praten echt zo genieten is dat.
Alvast heel veel fiets plezier toegewenst.

Groetjes Hendrika

Wij hebben ook een zitje van bobike, is ideaal en veel kleiner dan zo'n ding wat aan het stuur hangt. Ze vind het echt prachtig voor op de fiets.

Ik ben erg aan het twijfelen om over te stappen op Bobike. Wij hebben van onze zoon een GMC of zoiets en die hangt inderdaad aan het stuur. Ik kan bijna niet van mijn zadel af komen en daarom moest mijn zadel toen voor onze zoon veel lager en dat fietst dan weer voor geen meter.

Nu hebben we dus een dochter er bij en onze zoon zit achterop. Dus voor mij nog onhandiger en gevaarlijker voor ons als ik weer niet van het zadel af kan komen.

Ik ga nu dus uitzoeken of de Bobike echt veel meer ruimte geeft doordat het zitje aan de stuurpen zit ipv aan het stuur hangt etc. Hopelijk hoeft mijn zadel dan niet meer omlaag maar kan ik normaal afstappen. Wel zo veilig met twee kids op de fiets.

Groetjes,
Rosanne

Hoi,

wij hebben net vandaag via Marktplaats een Bobike mini gekocht, met twee bevestigingssteunen voor aan de stuurpen. Zo kunnen we het zitje gemakkelijk van de ene naar de andere fiets overzetten.
Omdat mijn oude stationfiets hier niet geschikt voor is, heb ik dus ook een nieuwe fiets gekocht (een Cortina moederfiets). Ik was eigenlijk niet van plan om speciaal voor een moederfiets te gaan, maar door mijn bekkeninstabiliteit heb ik een lage instap nodig. Voordeel van deze fiets is dat er een bromfietsstandaard op zit, waardoor de fiets steviger staat.
Ik ben benieuwd, misschien dat we dit weekend ons eerste rondje gaan rijden

Groetjes, Marijon

P.S. gebruiken jullie het regenscherm ook? En dragen jullie kinders ook een fietshelm?

hier ook Bobike, fijn ding.

ze vind het fietsen heerlijk!!!

Groetjes

bobike Splash,
de splash staat voor een regenhoes die onder het stoeltje zit, dan kun je het zitje afdekken voor regen als je hem buiten hebt staan en je kind er niet in zit....
Ideaal, niet afdrogen voor het zitten..

gr.yvon

Hoi allemaal,

Dank voor jullie reacties. Heb al zin om te gaan fietsen, deze week maar snel een Bobike fietszitje kopen!

Zag op de website van Bobike dat je ook een stuurrol kan kopen voor als je kleintje in slaap valt. Heeft een van jullie die?

Groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan