fietszitje

Ik heb een gmg fietsstoeltje. Deze zit ook aan de stuurpen   en niet aan het stuur.( fietsmaker gedaan)
Hij is iets goedkoper dan de bobike.
Teven zit er een (nep) stuurtje op waar je zo een slaaprol overheen kun doen. Dat stuurtje moest ik er bij de bobike nog weer los bij kopen terwijl   hij er bij de gmg standaard op zit.
Dit was bij de halfords. Hij bevalt mij prima trouwens.

ik heb ook een bobike zitje... ik kom alleen absoluut niet tussen het zitje en mijn zadel. Ik krijg van de week een mama fiets en hoop dat het dan iets beter gaat. Dewi keek haar ogen uit op de fiets, dus zij vind het in elk geval wel erg leuk!

Hoi,
ook ik heb een bobike zitje op een mamafiets (cortina) buiten de dubbele standaart kan het stuur ook nog "opslot" zodat deze niet mee beweegt als jij, je kleine in en uitlaadt. Zelf ben ik er echt super blij en tevreden mee!!  Gordels  hebben een supersysteem, zo over het hoofdje en vast in een enkele handeling.  En voor het oog wilt ook wat, de bobike zitjes zijn in hele leuke kleuren en printjes te verkrijgen.
Veel fiets plezier!

Wat fijn al jullie tips! In de tussentijd hebben we ook een Bobike zitje gekocht. Heb proefgefietst op een mama fiets, dit vond onze kleine helemaal geweldig.

Op mijn eigenfiets kan het zitje wel maar dan kom ik bijna niet meer op de fiets en fietsen is zeer wijdbeens, dus zeer onhandig. Wij zijn dus nu ook op zoek naar een andere mama fiets.

Het is echt genieten om met je kleintje te fietsen, je ziet gewoon dat ze het heel erg leuk vindt.

groetjes en jullie ook veel fiets plezier, Sylvia

Terug
Bovenaan